Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

16-5-2011 20:35:15
Hoi, Weet iemand waar je mooie, niet té klassieke gastenboeken kan vinden? Heb al gaan kijken naar AVA, maar was wat te klassiek en met paars detail. Maar dat past niet bij ons kleurthema wat felgroen is... Alvast mercikes om mij te helpen!!

Sonia
15-7-2017
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 667

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik16-5-2011 21:33:56

Hey sonia,

Je kan een gastenboek laten maken in de kleuren, tekst en eventueel een foto van jullie trouwringen of van jullie zelf op www.receptieboek.eu

Groetjes

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik16-5-2011 21:43:42

Hey sonia,

wij hebben ons gastenboek gemaakt bij foto.com en wij vonden het super en onze gasten ook. We hadden liefde is jes blanco gemaakt, en lieten dan mensen aanvullen liefde is ... en daarnaast nog een boodschap schrijven...

groetjes

Kristien
21-5-2011
 Meld misbruik17-5-2011 7:34:47

eens gaan kijken bij ordning&reda in Antwerpen. Daar hebben ze hele sobere, maar mooie gastenboeken.

groetjes

Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik17-5-2011 7:38:40

Hoi, Bedankt allemaal voor jullie reactie! @Sylvia: Ik denk wel van daar eens een prijsaanvraag te doen! Het idee om onze uitnodiging erin te verwerken vind ik super! Mijn ventje zal mij horen afkomen :p Mercikes!!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik17-5-2011 8:59:54

Wij kunnen zeker Ordning & Reda aanbevelen
http://www.ordning-reda.com/pages/index.asp?dom=1037&am...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...