Terug naar overzicht
Ik heb er in de Abdijstraat in Antwerpen (Kiel) gekocht.
Ik weet niet in welke regio je een winkel zoekt, maar in de "Gabrielli" in Roeselare hebben ze er heel wat ! Succes nog ! x
mijn verkoopster had deze ween zilveren ballerina's van le coq sportif aan en die zagen er ok uit voor een trouw. En bij Coccodrillo zag ik zilveren schoenen met hak, maar de prijs die eraan hing was echt waanzinnig... ik heb zelf zilveren ballerina's er van bij Monar in A'pen, 3j oud en in perfect shape, zitten als pantoffeltjes.
Mijn zilveren ballerina's komen gewoon van New Look, zijn al 4 jaar oud maar zien er nog pico bello uit! Dus mss daar? aangezien dat toch als 'backup' is zou ik er ook niet te veel geld aan uitgeven precies..... Zilveren schoenen nog niet gezien, sorry!
Bij La Redoute verkopen ze zilveren ballerina`s voor heel weinig geld (20 euro)
ik heb heel mooie zilveren balerina's aangehad bij Van Loock (maar heb oud roze gekozen). Succes!
Beste Sylvia, mocht je nog op zoek zijn, wij hebben een aantal avondschoenen/bruidsschoentjes op onze online shop staan, http://www.aura-online.be/eshop/list.php?path=20 veel succes met de zoektocht gr Ellen AURA
Beste Sylvia,
Waarschijnlijk heb je er al ondertussen, maar ik heb er vandaag mooie gezien bij Van Loock in Zandhoven