Terug naar overzicht
Hier nog één dagje minder. Het is inderdaad spannend. Vooral doordat iedereen die je tegenkomt je er op wijst "het is echt niet meer lang hé". Zo kweek je alleen maar stress. Het is maar een dagje verschil maar ook voor vrijdag ziet het weer er goed uit. Vanavond nog volop de openingsdans geoefend. Morgen en overmorgen nog een half dagje werken. Ik ga proberen morgen nog ergens een reservekleedje op de kop te tikken (maar waar??) om mij zeker te voelen omdat ik vrees dat dansen met mijn kleed te moeilijk zal worden. En dan nog allerlei kleine dingen die geregeld moeten worden. Ik had mij zo voorgenomen om de week voordien niets meer te moeten doen, maar helaas heb ik die planning niet kunnen volhouden. De donderdagavond heb ik zelfs nog paar uurtjes les (volg avondles, en is laatste les).Het worden nog drukke dagen en dan dit weekend vooral genieten.Superveel succes iedereen die dit weekend trouwt, want ik ga het forum eventjes niet meer bekijken (kreeg meer en meer stress als ik die teller zie tikken)
Spannend !!!!ja zaterdag ging prachtig weer worden. geniet van jullie dagje waar je zooooooooo naar hebt uitgekeken. geniet ervan meid groetjes
Gelukkig is de weersvoorspelling van enkele weken terug volledig veranderd! Genieten hé!
Hier ook nog 1 dagje werken en dan een paar dagen thuis om de laatste details af te werken. Ik ben reuzeblij dat de weersverwachting helemaal omgeslaan is. Een paar dagen geleden werd er nog gezegd dat het ging regenen en nu ineens wordt het zomer zaterdag! Me happy!Ik kijk er ongelooflijk naar uit en hoop dat alles goed zal verlopen. Veel succes allemaal!
Hier ook aan het aftellen. Maar doordat ik in het onderwijs sta werk ik gewoon tot en met vrijdag. Ach ja, het zal ook allemaal wel loslopen zeker. Ik ben ongeloofelijk benieuwd voor zaterdag ik hoop echt stralend weer dat zou onze dag helemaal toppie maken :) We zien het allemaal wel. Groetjes, Tina
Spannend! Jij trouwt ook in brasschaat he, ik zal eens kijken als ik zaterdag langs het gemeentehuis rij..mss komen jullie toevallig buiten dan :-) Heel veel succes met je grote dag, het zal wel fantastisch zijn..Het weer heb je in ieder geval al mee idd! groetjes Marjan
Geniet van jullie dag! Het zonnetje zal idd aanwezig zijn dan :)
@ Marjan, ja inderdaad :) om 11u ;)
veel plezier!!geniet ervan!!
Oooo Kim, 't is inderdaad erg snel gegaan hé voor jou. Ik volg hier al een tijdje je berichtjes Van de zon mag je al zeker zijn als we de weermannen mogen geloven:-) Ik wens je een stralende dag toe en geniet van elke seconde!!! Ik zal eens aan jullie denken:-) Alvast een hele dikke proficiat en vergeet geen verslagje en fotookes hé want ik ben benieuwd hoor veel groetjes en heel veel geluk samen!!!!
wooow, spannend!!!! geniet ervan, super dat het zo'n mooi weertje wordt! En Lien, Joke, Tina, ik hoop voor jullie ook op een geweldige dag!!!
Geniet van je dag Kim !!!! ik blijf wel met de prangende vraag zitten hoe je de bedankjes voor de ouders uiteindelijk opgelost hebt ;o)
Hoi Kim en mede bruidjes die op 20/5 of 21/5 in het huwelijksbootje stappen : Ik wens jullie allemaal een prachtige dag toe!!Ik duim voor véél zon en & geniet van de vele momenten samen met jullie man, familie en vrienden! Ongetwijfeld wordt het voor jullie allemaal een TOPdag die je nooit meer vergeet!!!! Alvast een dikke proficiat knuffel en veel liefs xxxx
Wow dat is echt niet meer lang... Geniet van je dag samen met je (toekomstige) man !!! Maak er een topdag van die jullie en je gasten nooit zullen vergeten !!! Groetjes
Echt spannend! Heel veel plezier op jullie grote dag! Het weer ziet er inderdaad super uit voor zaterdag! Oh...heb al kriebels in je plaats! Ben er echt zeker van dat het een prachtige dag zal worden! Ik ben nu al benieuwd naar je verslagje Lieve groetjes Chantal
Heyyy! Inderdaad, die dagen hier beneden gaan zo snel richting 0 ! Nog 3 dagen, 8 uren, 19 minuten en 20 seconden! I love it! Ben zo zenuwachtig! Door problemen met mn eerste visagiste, gisteren pas mijn eerste proef make-up gehad bij iemand anders en ben echt supercontent! Wat een opluchting ..! Dat het nu maar snel zaterdag is, en hopen dat de weersvoorspellingen zo blijven!
Woehoe, volgens de laatste voorspelling op de radio kon het tot 26°C worden. Veel plezier iedereen!
veel aftelplezier en probeer echt te genieten van jullie daghij is om voor je het weet maar het is zo leuk als je van elk moment intens genietbij ons was de fotoshoot echt een super zalig moment, echt een moment van ons...