Terug naar overzicht
YAS sieraden? Heb al bij hen besteld, verliep vlot .. http://www.yassieraden.nl/haaraccesoires/curlies.html
hey katrien, bij veritas kan je ook heel veel vinden ik heb daar mijn haar accesoires gekocht en die zin niet duur groetjes sofie
www.lemony.nu Zeer goeie service, snelle verzending en goeie kwaliteit!
Hallo, ik wil je even meegeven dat ik van mijn kapster de tip gekregen heb om voor stekertjes te gaan en niet voor curlies. Aan de stekertjes kan je weerhaakjes plooien en deze blijven dan een stuk beter zitten volgens haar. groetjes
Ik heb mijn curlies bij Claire's gehaald.
Hoi, Mooie datum trouwens!Ik heb mijn haaraccessoires besteld via de site van Etsy.
Ik heb die van mij bij de Veritas gekocht, veel keuze ook.
bij mij kwam ook alles van lemony.nuben er ook héél blij mee! groetjes
Hey, Ik heb voor de bruidsmeisjes alles in Brussel gehaald in de brabantstraat, echt super goedkoop en keuze genoeg, de mijne had ik al eerder gehaald bij Veritas en ja bij claire's hebben ze deze ook. grtjs
bij claire hebben ze curlies
Curlies blijven goed zitten op plaatsen waar je haar vast zit maar ik heb zware haren en had met mijn trouw krullen laten leggen. Mijn curlies zaten in mijn losse krullen en lagen er meteen uit :( Maar zonder was ook mooi. Maar heb gehoord dat ze bij sommigen wel goed bleven zitten.