Terug naar overzicht
Hoi Nancy, ik zou daar toch nog even mee wachten.Je gaat op een jaar tijd nog heel heel heel veel ideën zien en mss nog wel eens van gedacht veranderen. Ik zou nog even wachten. Wij trouwen deze zomer en heb zelfs nog geen idee wat ik met mijn haar ga aanvangen. 11 juni heb ik mijn proef en dan zal ik moeten beslissen maar om er al een jaar op voorhand mee bezig te zijn... Zou nog even wachten. Alvast succes!
hey penny, ja ik weet tis nog vroeg mor tis ni alleen om hoe ik men haar ga doen ik heb al twee kapsels die mooi vind en naar gelang men haar groei tegen volgendjaar weet ik al wa ik wil ,maar het is alleen maar om te weten te komen hoeveel je eigenlijk van die curlie's nodig zou hebben om in de haren te doen dak zo een idee heb tegen die tijd hoeveel ik er mij moet aanschaffen :) dak da ni de laatste moment moet gaan over wakker liggen van hoeveel ik er nodig zou moete hebben :)want ik weet van me zelf als ik zo van die dingen op het laatste moment doe dan vergeet ik die toch negen kansen op de tien nog veel succes met je voorbereidingen naar jullie huwelijk toe grtz