TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
28-10-2006
|
1-5-2006 16:08:06
Hoi Astrid,
Wij houden ons feest ook in de Faculty Club en zitten met dezelfde onzekerheid. We hebben een afspraak op 20 mei. Hopelijk valt het reuzemee. Als je wilt laat ik je nadien iets weten.
groetjes An 28-10-2006
|
|
bie
|
1-8-2007 15:46:24
Dag Astrid,
ook wij trouwen in de Faculty Club, maar dan volgend jaar en hebben ook die onzekerheid over de DJ. Weet jij ondertussen al iets meer daarvan? Kan je zelf je muziekgenres wat doorgeven? Draait hij wat het koppel echt wil? Veel plezier met de laatste maand trouwvoorbereiding.
|
|
Astrid
8-9-2007
|
1-8-2007 20:08:42
Dag Bie,
leuk dat je ook in Faculty Club trouwt! Mooi he! We weten ondertussen nog altijd niet veel meer van dj Boniface, mijn vriend heeft hem al aan de lijn gehad, en dat klonk wel ok, maar we moeten hem nog ontmoeten om een aantal dingen af te spreken. Als je wil laat ik iets weten nadien (en zeker na onze trouw). Ik hoop voor ons allebei dat het meevalt!
groetjes, Astrid
|
|
bie
|
2-8-2007 14:23:23
hey Astrid,
het zou leuk zijn als je na jullie trouw laat weten hoe de zaal, service, DJ,... jullie bevallen is.
Dankjewel!
Bieke
|
|
Astrid
8-9-2007
|
11-9-2007 19:49:32
Dag Bieke,
zoals beloofd wou ik je iets laten weten ivm ons huwelijk in Faculty Club. Afgelopen zaterdag zijn we getrouwd en het was in een woord perfect! Zowel de zaal, als de catering van Bart Claes en niet te vergeten dj Boniface waren schitterend. Boniface is er in geslaagd constant een tachtig mensen op de dansvloer te houden, ongelooflijk! Wij hebben dus een onvergetelijke dag achter de rug. Hopelijk mag die van jullie even mooi zijn!
groetjes, Astrid 08.09.2007
|
|
bie
|
19-9-2007 19:07:09
Dag Astrid,
eerst en vooral dikke proficiat met jullie huwelijk. Ik vind het heel leuk voor jullie dat het geworden is zoals jullie het wilden. Voor ons is dat natuurlijk ook leuk om te horen dat alles is meegevallen. Mag ik later nog contact met je opnemen als ik nog verdere vragen zou hebben? Zou je mij dan willen mailen op biekevandeyck@fulladsl.be? Via mail communiceren is toch wat makkelijker. Ik zou wel eens willen weten of jullie de dj zijn ding hebben laten doen of of jullie een voorkeurslijstje hebben gegeven, welk genre van muziek hij gedraaid heeft, of hij ertussen babbelt,... Welk soort menu hebben jullie bij Bart Claes gekozen? Heb je tips? En zijn jullie ivm de bloemen zelf gaan kiezen wat jullie wilden?
Alvast heel erg bedankt en geniet nog maar heel hard na van jullie dag!
Bieke
|
|
Laura
4-10-2008
|
4-12-2007 12:00:50
Dag Astrid,
In de eerste plaats proficiat met je huwelijk! Ook ik trouw in de Faculty Club (4 oktober 2008) en zit een beetje met dezelfde vragen als Bieke. Zou je mij ook wat tips kunnen doormailen? Mijn email adres is laurakeustermans@gmail.com.
Bedankt!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|