Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gasten uitnodigen; beetje hulp nodig

17-5-2011 10:25:51
Hoi allemaal,

ik heb een probleempje ...
Ik ben al een week of 5 aan het twijfelen wat ik moet doen. Het is zo dat ik op mijn vorige baan een enorm goed contact had met een aantal mensen. Ik had van in het begin gezegd dat ik die wilde uitnodigen voor onze trouw. Maar nu ben ik zo aan het twijfelen ... Ik hoor of zie niemand meer van die personen. Geen berichtjes, geen telefoontjes, geen mailtjes ... Precies of ze bestaan niet meer. Als ik iets stuur, duurt het een aantal dagen vooraleer ik reactie krijg ... Zou ik ze dan nog uitnodigen ?
Wat zouden jullie doen ?

Groetjes,
Jessica

Jessica
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 668

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik17-5-2011 10:31:28

uit het oog is uit het hart, er zit een waarheid in, nietwaar.
Wij hebben een simpele regel gehanteerd bij de gastenlijst : als we mensen uitnodigen en ze kunnen die dag wegens andere verplichtingen niet komen, gaan we dat dan jammer vinden . Was het antwoord 'nee' dan haalden ze de lijst niet eens.

Zo zijn er bij ons ook een paar ex collega's gesneuveld ;o)

Els
5-8-2011
 Meld misbruik17-5-2011 10:31:38

ik zou zeggen, enkel uitnodigen waar jij je goed bij voelt...

ik ben ook nog aan het twijfelen of ik men ex collega's zou uitnodigen, soms is het moeilijk om te beslissen

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik17-5-2011 10:37:58

Ik zou het ook niet doen. Indien ze nog regelmatig contact met u opzochten was dit iets anders maar dit is het geval niet. Het moet precies altijd van u komen en dan is het nog te moeilijk ol tijdig te reageren. Mss zijn uw nieuwe collega's wel tof en wil je die uitnodigen ipv je oude? Groetjes en succes ermee!

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik17-5-2011 12:34:03

Je kan ze eventueel enkel uitnodigen voor de receptie (als jullie een receptie doen)?

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik17-5-2011 12:49:16

Ik ben ook nog niet zo heel lang geleden van werk veranderd (8 maand geleden) Er zijn enkele ex-collega's die ik vraag op mijn trouw maar dat zijn mensen waar ik nog vaak contact mee heb en waarvan ik de behoefte heb ze nog te zien (en dat wederzijds is) Ik had met alle mensen uit mijn team toen een goed contact maar toch nodig ik niet iedereen uit, van sommige mensen heb ik niks meer gehoord (of sporadisch eens via FB ofzo) en ik voel zelf ook niet de behoefte om nog contact te zoeken, dan vraag ik hen ook niet.

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik17-5-2011 13:01:21

ik zat met hetzelfde probleem, ben in november van werk veranderd, en had toen ook tegen collegas waar ik een goei band mee had da ik ze ging uitnodigen, maar hoelanger ik er weg was hoe minder ik er iets van hoorde, als het niet van mij zelf kwam meestal...
dus toen de uitnodigingen klaar waren, en de datum voor ze uit te delen naderde hab ik toch besloten om ze niet uit te nodigen.. ik heb hun dan allen een persoonlijke mail gemail gestuurd (omdat is ze via sms, telefoon, of contact niet te pakken kreeg) en het uigelegd hoe ik mij erbij voelde, van 3 heb ik een lief antwoord terug gehad, en deze zijn dan ook aan het gemeentehuis en kerk komen zien met een kaartje en klein cadeautje (wat natuurlijk niet hoefde maar lief was) en van 2 heb ik tot vandaag nog niks gehoord..

maar idd ik geloof ook stillekes aan aan die spreuk van uit het oog uit het hart...
maar je moet doen waar je je goed bij voelt, bij mij viel uiteindelijk een pak van mijn schouders toen ik de knoop doorhakte en die mail verzond..

succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...