Terug naar overzicht
Hey Tamara! Ik heb nog wat meer dagen op mijn teller staan, 409 om precies te zijn :o) maar ik begrijp de kriebels in je buik! Als je nog op zoek bent naar bedankjes voor gasten, ouders, ... neem dan eens een kijkje op: http://www.bedankjes.nl/ Hier heb je wel leuke ideetjes en niet al te duur! Voor haar-accessoires kan je altijd eens in de Veritas of bij Claire's gaan kijken, hier heb je accessoires in overvloed! Lintjes voor de auto's kan je misschien wel vinden in de Ava? Nog veel succes met je voorbereidingen! Knuffel Melissa
Hier nog 45 dagen. Ik ken het gevoel. Het komt nu ineens heel snel dichterbij hé! groetjes!
Hey Tamara Hier nog 31 dagen en ik heb ook het gevoel dat ik nog zoveel moet doen!!!-haaraccesoires kan je mss in de veritas in Hasselt halen-in de AVA kan je heel veel vinden om een enveloppendoos te maken ( ik heb die ook daar gehaald en zelf gedecoreerd)Kriebels zijn leuk!Succes
Mijn kousenband heb ik gevonden op trouwartikelen.nl! Het valt best mee hoor wat je nog moet doen... No panic :-).