Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iep! nog maar 37 dagen!

17-5-2011 11:21:09
Ik kijk juist op mijn teller en daar staan nog maar 37 dagen op, amai, wat is de tijd snel gegaan. Ik ben begonnen met 365dagen ofzo denk ik.
En ik heb het gevoel dat ik nog zoveeeeel moet regelen. Wel allemaal kleine dingen, maar toch, daar steek je precies het meeste tijd in.
We hebben sinds gisteren EINDELIJK een liedje voor de openingsdans, pff, dat was een zware bevalling hoor. Daar heb ik het langste op gezeten!

wat ik nu nog moet doen:
-gastenboek: ik zou graag een niet-traditioneel gastenboek willen. ik had gedacht aan zo'n adressenbakje maar ik weet niet zo goed hoe ik daar aan moet beginnen... http://www.jenniferbergmanweddings.com/blog/2011/02/creative-guestbook-ideas/file-card-guestbook_martha-stewart/

-enveloppendoos: ik denk dat ik er zelf 1 in elkaar ga steken, nu nog het materiaal gaan halen
-doosje voor de ringen
-bedankjes voor gasten, ouders, getuigen: ideetjes zijn welkom
-kousenband: waar haal je dit?
-haaraccessoires: ik had gedacht aan een speld, maar waar kan ik dit vinden (regio Limburg)
-lintjes voor auto's
-paraplu
-bloemen gaat de toekomstige schoonmama doen
-nog naar de zonnebank
-proef make-up en haar
-schoenen inlopen
-openingsdans een beetje oefenen
-catering bespreken
-reis een beetje voorbereiden
-alle andere liedjes voor bepaalde momenten zoeken: iemand ideetjes voor vader-dochter-moeder-zoon-dans?

ik denk dat ik wel redelijk goed zit maar toch, en die kriebels in mijn buik helpen ook niet om rustig te blijven :D

Tamara
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 924

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik17-5-2011 11:34:39

Hey Tamara!

Ik heb nog wat meer dagen op mijn teller staan, 409 om precies te zijn :o) maar ik begrijp de kriebels in je buik!

Als je nog op zoek bent naar bedankjes voor gasten, ouders, ... neem dan eens een kijkje op: http://www.bedankjes.nl/ Hier heb je wel leuke ideetjes en niet al te duur!

Voor haar-accessoires kan je altijd eens in de Veritas of bij Claire's gaan kijken, hier heb je accessoires in overvloed!

Lintjes voor de auto's kan je misschien wel vinden in de Ava?

Nog veel succes met je voorbereidingen!

Knuffel
Melissa

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik17-5-2011 11:48:04

Hier nog 45 dagen.
Ik ken het gevoel.
Het komt nu ineens heel snel dichterbij hé!

groetjes!

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik17-5-2011 12:06:26

Hey Tamara

Hier nog 31 dagen en ik heb ook het gevoel dat ik nog zoveel moet doen!!!
-haaraccesoires kan je mss in de veritas in Hasselt halen
-in de AVA kan je heel veel vinden om een enveloppendoos te maken ( ik heb die ook daar gehaald en zelf gedecoreerd)
Kriebels zijn leuk!
Succes

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik17-5-2011 13:18:46

Mijn kousenband heb ik gevonden op trouwartikelen.nl! Het valt best mee hoor wat je nog moet doen... No panic :-).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...