Terug naar overzicht
Hallo, Bij ons komen de mensen van het feetbusje ook. Tussen de wet en de kerk willen we met hen de receptie doen thuis. We hebben dus nog geen ervaring met hen want het is pas in augustus maar moet zeggen dat de contacten tot nu toe zeer vlot verlopen zijn. Het zijn 2 jongen spontane kerels dus ben er eigenlijk wel gerust is. Veel succes Groetjes An
hebben jullie gekozen dat zij de drank voorzien of dat jullie dat zelf voorzien? Want ik vond dat berekening nogal vaag van drank.
Dag Nathalie, wij hebben ook het feestbusje. Ze stonden op een trouwbeurs. Contractje is getekend, maar ook hier, pas in augustus.Heb ze al eens 2x gebeld met een vraag en echt heel vriendelijk. Is zo iets anders he, het feestbusje. De bus zelf is ook echt mooi en verzorgd.Wij doen onze drank zelf, moet er nog eens voor bellen, wanneer we die dan bv moeten brengen want ga de dag zelf echt niet met 100 flessen sleuren. We nemen dan ook van buitenaf een traiteur voor de hapjes. Ik vond hun prijzen van drank nogal prijzig, vandaar.Ik ken geen andere buiten die 2 en denk dat de prijzen toch gelijklopend zijn dus ...
de prijzen voor hun drank liggen inderdaad relatief hoog. Ook voorzien zij geen frisdrank wat wel handig is als je dat dan zelf kan voorzien. Natuurlijk de dag voordien nog naar St. niklaas rijden is ook wel een eindje... In elk geval bedankt voor de tips!