Terug naar overzicht
er is een bedrijf in erpe-mere, ik ga daar zelf ook gaan kijken voor balonnen
Ik zoek ook zoiets! Liefst regio Mechelen, Antwerpen, Brussel :)
Wij gaan ook voor balonnen. Voor in de kerk aan de stoelen voorzien we kleintjes en dan een 50 tal om te laten vliegen bij het buitenkomen. En dan nog wat in de feestzaal,maar daar zijn we nog niet aan uit. Liesbeth: Ben jij in de winkel in Erpe al geweest voor prijzen ofzo ? Ik ben er wel al eens een ballon gaan kopen en heb ook al wat voorbeelden in hun boeken gezien,maar weet niets meer van prijzen en ben wen benieuwd want ik zou daar ook gaan,aangezien we er maar 5 min vandaan wonen
ik ga binnenkort eens gaan, maar ik heb een vriendin die daar om balonnen geweest is, ze had zo allemaal kleine balonnen op een stam (beetje zoals een boom) en deze zat vast in een bloempot onderaan, dit was 16 euro geloof ik, wat goed meevalt, en zo 1 hele grote ballon, van die mooie met opdruk is 8 euro, die had ze in een tros laten maken, zo een stuk of 5 samen, en die werden vastgehouden aan de grond met kleine gevulde balonnetjes...groetjes
Dag Lynn, (niet onbelangrijk:) waar gaat jouw huwelijk door? Afstand kan een belangrijke rol hebben in het opstellen van een offerte voor levering, groetjes, Wouter Afhankelijk van de afname leveren wij in heel België www.ballonatelier.be (Turnhout)