Terug naar overzicht
Hey Jana, ik heb mijn proefkapsel op 21 april laten doen en ik trouw op 10 juni... een dikke maand op voorhand dus, maar iets later zou ook nog tijd genoeg geweest zijn hoor! De dag zelf rekent ze anderhalf uur voor kapsel en make-up (ik heb hier nog een kwartier speling voorzien) Groetjes! Els
Hoi Jana, Ik heb mijn proef begin april gedaan, maar op zich kan je dit ook een paar weken voor de trouw doen. Omdat ik die kapster niet kende, leek het mij slim op op tijd te zijn met de proef :-) dan kon ik nog veranderen, moest het tegenvallen. Ze heeft om mijn kapsel en make-up te doen anderhalf uur de tijd nodig gehad. Ze zei wel dat het de dag zelf ietsje sneller ging gaan, omdat we dan al wisten wat er moest gebeuren, welke kleuren make up enzo :-) Bij mij komt ze aan om 08u30 en ze begint meteen aan mijn kapsel en make-up. Ze blijft bij mij tot ik mijn kleed heb aangedaan (kwart voor 11). Tussen dat ze klaar is met mij en dat ik mijn kleed aandoe, gaat ze mijn mama schminken :-) Groetjes,Filipa
Hallo Jana, wij zijn getrouwd op 7 mei. Mijn proefkapsel heb ik 2 weken op voorhand laten doen. De make-up een weekje op voorhand. Beide proeven waren van de eerste keer prima. Ik wist wel precies wat ik wou en had een model van het kapsel van internet geplukt (half opgestoken) Geniet van de voorbereidingen. Onze dag was één van de mooiste van ons leven. Groetjes, Ingrid
Ik trouw 11 juni en heb gisteren proef haar gehad en vrijdag proef make up dus een drietal weken op voorhand. Ik heb ook mijn haar laten groeien voor de trouw dus het is nu ook ongeveer de lengte dat het binnen 3 weken ook nog zal zijn :). Ik heb wel ook al geelezen op het forum dat er zijn dat 2 maal een proef laten doen, dus dan moet de eerste keer idd toch een goede anderhalve maand op voorhand denk ik. groetjes,
Hoi Jana Wat make-up betreft, de proef kan zeker enkele weken voor je huwelijk. Dankzij de proef heeft ze ook minder tijd nodig op de dag zelf, omdat de visagiste dan al weet wat ze precies gaat doen en wat je verlangt. Groetjes