Terug naar overzicht
Hoi Mariska, Hier enkele ideeën: - een zakje met suikerbonen in de kleuren van de Nederlandse vlag en een zakje met suikerbonen in de kleuren van de Belgische vlag? (of gewone witte suikerbonen en dan het zakje sluiten met een lintje in de kleuren van de Belgische vlag en eentje in de kleuren van de Nederlandse vlag)- misschien kunnen jullie voor de mannen iets typisch Belgisch (bv. een klein flesje jenever) en voor de vrouwen iets typisch Nederlands (zoals een sleutelhanger met iets in delfts blauw ofzo)? Hier kan je veel dingen vinden: http://www.trouw-bedankjes.nl/ Groetjes en succes ermee! Filipa
ik zou zeggen : een zakje Gentse neuzen in combinatie met Hollandse drop of Wilhelmina pepermunt
hey Mariska!Hier van hetzelfde dus ik volg het topic op de voet...! :-)Ik voel me wel niet echt een Nederlandse aangezien ik altijd in België heb gewoond.Maar officieel op mijn paspoort blijf ik een NL'se. Mocht er ieman nog een leuk idee hebben om beide nationaliteiten te verwerken in de tafelindeling, hoor ik het graag!xxxx
Hey, Ik denk zelf aan: gentse sneeuwbal met Nederlandse drop... Groetjes
Ja ok, zelf had ik ook al wel aan zoiets gedacht, maar hoe dan... Drop en chocolade is niet echt een combinatie en om t nou in een plasticzakje te doen vind ik ook niet. Echt leuk... Ik zal ook nog eens nadenken over je tafelschikking bruidje..... Bij ons niet nodig, iedereen zitten waar hij wilt... Groetjes
mini doosjes hagelslag vind ik ook wel leuk (onze liefde is PUUR) en is typisch nl mini doosjes pralines,zijn 2 stuks, is dan weer typisch B(kan je kopen bij leonidas of zelf maken.De doosjes verkopen ze bij AVA) Je kan ook cupcakes maken en versieren met de typische kleuren,wel veel werk aan
Ellen had het over drankbedankjes, www.drank-bedankjes.be Als je drankjes neemt met een eigen etiket dan kan je met de kleur van de drank misschien iets doen. Voor Belgie de rode duivel kleur (wodka red) en voor Nederland de oranje leeuw kleur (wodka orange). Is dat wat?