Terug naar overzicht
de mijne komt van bruidsparadijs en kost 1365 euro. Ik weet niet of ze in nederland goedkoper zijn.
hallo kelly, mijn bruidskleed is ook van leijten en die hebben super mooie voor mijn trouwkleed en onderrok ben ik in totaal 1100 euro kwijt dat komt van liliaene claes in herentals groetjes sofie en succes
Hallo, Mijn bruidskleed is ook van creations of leijten en kost 800 euro. Ik heb het gehaald bij bruidscouture Elena te Deinze. www.bruidscouture-elena.be/ Zeer goede service trouwens!
Hallo, mijn kleed was ook van creations of leijten. het was ook 1100 euro gekocht bij couture Anny in gent En vond dit ook een mooi kleed uiteraard
Mijn kleed is ook van Creations of Leijten. Met een onderrok en een stola betaalden we 1300 euro. Ik kocht hem bij Lilian Claes in Herentals.
Hoi, Ik heb het mijne via Mia Monta in Zottegem. Was er zeer tevreden van.ik had er verschillende bekeken en volgens mij zitten ze gemiddeld rond 1000 a 1100 euro. Succes!!!
Hey, Mijn jurk is ook van Creations of Leijten. Met onderrok erbij komt dit neer op ongeveer 1400 €. Ik ben naar E&R in Beverlo geweest. Groetjes!