Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen

17-5-2011 15:07:23
hoi dames

aangezien wij in oktober trouwen en het weer dan al niet al te warm meer is(normaalgezien) had ik gedacht ivoren trouwlaarzen of iets dergelijks te kopen.alleen,overal waar ik kijk(op internet) zijn ze zo ongelofelijk kostelijk!
ik heb eigenlijk niet veel zin om aan trouwschoenen stukken van mensen te geven omdat mijn trouwkleed en onze ringen al veel meer kosten dan we van plan waren :-)

heeft er iemand tips waar je betaalbare trouwlaarzen kan vinden?

anke
8-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1369

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik17-5-2011 15:21:41

Ik denk eerlijk gezegd dat goedkope trouwlaarzen vinden niet makkelijk zal zijn. Een laars kost toch al makkelijk 100 euro (als je iets van kwaliteit wil) en in deze kleur ...

Maar ik kijk zeker uit en als ik iets vind laat ik het weten!

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik17-5-2011 15:22:32

Hoi,

ik trouw ook in oktober en heb mijn schoenen via ebay gekocht. (ongeveer 50euro)
Het zijn lage botjes afgewerkt met kant. Ik heb ze in zwart genomen aangezien dat best bij mijn kleed past maar ze zijn ook in blekere kleuren en ik vindt dat ze fantastisch zitten. De hak is niet te hoog en dus heel confortabel.

De hoge versie
http://cgi.benl.ebay.be/Victorian-Wedding-lace-boots-Fancy-Dress-BNIB-UK-3-9-/150484548082?pt=UK_Women_s_Shoes&var=&hash=item68c6d79ff9

De lage versie
http://cgi.benl.ebay.be/Size-8-Ivory-Ankle-boots-Lace-Victorian-Wedding-BNIB-/250798161746?pt=UK_Women_s_Shoes&hash=item3a64bc3f52

Groetjes,
Celesta

Brenda
10-9-2011

anke
8-10-2011
 Meld misbruik18-5-2011 19:33:05

oh dankjewel al allemaal,ga ik al eens bekijken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...