Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 9 dagen 8 uren en 34 minuten!

17-5-2011 15:29:22
Ik kijk op de teller hieronder en ... deze maakt me nog zenuwachtiger dan ik al ben!

Nog 9 dagen, 8 uren en intussen 33 minuten en de grote dag breekt aan. Hoe dichter hij komt, hoe meer stress. Al maanden, weken, dagen en uren ben ik bezig met deze dag en nog steds ben ik niet klaar. Ik moet nog een zestal menu's printen en plooien, nog 2 extra naamkaartjes maken, een spandoek laten drukken, nog 19 bedankjes afwerken, mijn verloofde helpen met z'n speech en nog een 45-tal kerkboekjes plooien en nieten! Man, man, man ... Tegen donderdag wil ik bovendien alles klaar hebben, want dan hebben we een laatste afspraak met de feestzaal.

Zijn er aanstaande bruidjes met minstens evenveel stress als ik?

x

Dimme
27-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 699

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik17-5-2011 16:09:47

Hier nog 17 dagen, 7uur en 54 minuten te gaan en ja hoor, de stress is er hier ook al!
Van zodra ik 's nachts even word wakker gemaakt door ons zoontje, lig ik daarna een uur te woelen en begint mijn to do lijstje voorbij te komen.. Zo na een week begin je dat wel te voelen. Zal er chique bij lopen op onze dag, met wallen om u tegen te zeggen!

Gisteren naar feestzaal geweest, alles geregeld, moet enkel de naamlijst en snoepjes nog gaan afgeven. Tafelindeling (hoeveelheid en naam tafel weten ze al). Donderdag naar notaris voor ons huwelijkscontract, vrijdag kapper om haar te knippen en huwelijkskaars afhalen. Plots ben ik ook op het idee gekomen om voor ons zoontje nog een andere tenu te gaan kopen (even bridezilla ), we moeten nog steeds een fotolokatie kiezen, moeten nog naar ceremoniemeester, videograaf en fotograaf moeten details nog via mail krijgen, moeten nog een intredelied voor feestzaal zoeken (niet makkelijk, gaan alletwee een volledig andere kant op qua smaak ) en ga zo maar door.. Allemaal prullen die precies langer duurt om te regelen dat ik zou willen....

Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik17-5-2011 16:28:44

Hetzelfde verhaal hier! Stressen en nog 10 dagen en 7 uren op de teller.

Vandaag de ringen gaan afhalen, morgen de laatste aanpassingen aan het kleed dat ik volgende week mag ophalen. Donderdag nog een afspraak met de feestzaal en dan een week wachten... die volgens mij nog het moeilijkste gaat zijn.

Ben trouwens dit bericht aan het typen met een ring aan mijn vinger... zal hem maar snel terug in het doosje steken, anders klachten van de verloofde!

Nog heel veel succes aan alle zeer aanstaande bruidjes en probeer de stress een beetje van je af te zetten en te genieten van die laatste dagen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...