Terug naar overzicht
Hier nog 17 dagen, 7uur en 54 minuten te gaan en ja hoor, de stress is er hier ook al! Van zodra ik 's nachts even word wakker gemaakt door ons zoontje, lig ik daarna een uur te woelen en begint mijn to do lijstje voorbij te komen.. Zo na een week begin je dat wel te voelen. Zal er chique bij lopen op onze dag, met wallen om u tegen te zeggen! Gisteren naar feestzaal geweest, alles geregeld, moet enkel de naamlijst en snoepjes nog gaan afgeven. Tafelindeling (hoeveelheid en naam tafel weten ze al). Donderdag naar notaris voor ons huwelijkscontract, vrijdag kapper om haar te knippen en huwelijkskaars afhalen. Plots ben ik ook op het idee gekomen om voor ons zoontje nog een andere tenu te gaan kopen (even bridezilla ), we moeten nog steeds een fotolokatie kiezen, moeten nog naar ceremoniemeester, videograaf en fotograaf moeten details nog via mail krijgen, moeten nog een intredelied voor feestzaal zoeken (niet makkelijk, gaan alletwee een volledig andere kant op qua smaak ) en ga zo maar door.. Allemaal prullen die precies langer duurt om te regelen dat ik zou willen....
Hetzelfde verhaal hier! Stressen en nog 10 dagen en 7 uren op de teller. Vandaag de ringen gaan afhalen, morgen de laatste aanpassingen aan het kleed dat ik volgende week mag ophalen. Donderdag nog een afspraak met de feestzaal en dan een week wachten... die volgens mij nog het moeilijkste gaat zijn. Ben trouwens dit bericht aan het typen met een ring aan mijn vinger... zal hem maar snel terug in het doosje steken, anders klachten van de verloofde! Nog heel veel succes aan alle zeer aanstaande bruidjes en probeer de stress een beetje van je af te zetten en te genieten van die laatste dagen!