Nu Online
Momenteel zijn er 552 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Adres uitnodigingen

17-5-2011 15:38:51
Hallo medebruidjes,

Als jullie je uitnodigingen versturen, schrijven jullie dan zelf jullie eigen adres op de achterkant van de enveloppe? Of wordt dit niet meer gedaan?

Groetjes

Jana
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1276

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik17-5-2011 15:45:42

Hoi Jana,

Ik heb onze uitnodigingen via vistaprint besteld en ik heb dan gepersonaliseerde enveloppen besteld. Daar stond boven op de linkerkant van de enveloppe, (aan de voorkant) in het klein, onze achternamen en ons adres.
Ik zou sowieso het adres erop schrijven, want stel dat het bij iemand om een of andere reden (bv. verhuis) niet toekomt, stuurt de post deze terug en dan weet je dat die mensen hun uitnodiging niet gehad hebben.

Groetjes en succes!
Filipa

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik17-5-2011 15:46:01

Wij hebben ons adres op de uitnodiging gezet, omdat mensen toch graag kaartjes sturen ofzo, maar we zetten dat niet meer op de enveloppe...

groetjes,

frida
6-2-2010
 Meld misbruik17-5-2011 15:47:33

Wij hebben ons adres op de achterkant gezet, mochten ze niet kunnen besteld worden komen ze terug...

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik17-5-2011 15:50:44

wij hebben ons adres niet op de achterkant van de enveloppes gezet

Dimme
27-5-2011
 Meld misbruik17-5-2011 15:50:56

Ook wij hebben geen adressen op de achterkant van de enveloppes geplaatst omdat dit volgens de etiquette, zo werd ons gezegd, niet hoort. Wil je echter op safe plaatsen, doe het dan toch ...

Mijn gevoel zegt dat er op dit moment geen 'regelgevind' meer is voor het wel of niet plaatsen van adressen op de achterkant. Doe waar jij je het beste voelt. :)

Dimme
27-5-2011
 Meld misbruik17-5-2011 15:52:02

Amai, wat een typfouten! Komt ervan als je tijdens het werken toch even online gaat ... :s

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik17-5-2011 16:04:51

Wij hebben bij Vistaprint adresstickers besteld en hebben deze op de achterkant van onze envelloppen gekleefd. Zo krijg je tenminste verkeerd geadresseerde uitnodigingen terug en weet je dat deze mensen dus nog niet uitgenodigd zijn.

Joke
21-5-2011
 Meld misbruik17-5-2011 16:09:32

Wij hebben ons adres op de achterkant van de uitnodigingen gezet en hebben al kaartjes toegestuurd gekregen dus dat vind ik wel leuk.

Wij hadden ook ons rekeningnummer op de kaarten gezet en zo kunnen de mensen die een centje als cadeau overschrijven ook alle lijntjes op hun overschrijving invullen (ik ben zelf altijd bang dat als ik een overschrijving doe en geen naam en adres weet het geld verloren zou gaan als ik per ongeluk een fout getalletje in het rekeningnummer zou gezet hebben )
Maar ik ben waarschijnlijk de enige die zo denkt (ik ben dan ook een beetje een controlefreak)

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik17-5-2011 16:35:59

Wij hebben ons adres op de achterkant van het kaartje gezet, gewoon omdat ik bij sommige niet zeker was van het adres en de kaartjes dus terug konden komen!

en rarara... tot nu toe zijn er al 3 teruggekomen... ik vond dat het veiligste :)

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik17-5-2011 16:50:53

Wij hebben ons adres op de achterkant van de enveloppes gezet voor de post... En op de uitnodiging zelf voor de mensen die een kaartje willen sturen en de enveloppe al weggegooid hebben. ;)

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik17-5-2011 18:44:04

Ik heb woensdag de hele tijd uitnodigingen in enveloppes zitten stoppen. En als ik bijna klaar was, besefte ik dat ik totaal vergeten was om ons adres er op te noteren. Ik vind dit wel beter, want ik heb ook schrik dat sommigen hun kaartje misschien niet gaan krijgen en dat we het dan niet gaan weten... Nu is dat wel een probleem, want ons kaartje is niet overal even dik (echt wel veel verschil) waardoor het schrijven op de envelop met het kaartje er in nu wel heel moeilijk wordt. Opnieuw openen kan ook niet, want dan zijn al mijn enveloppen gescheurd.
We zullen ze er dus maar niet op zetten, maar ik vind dat toch wel veiliger...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-5-2011 19:30:28

Ik zou het zéker niet vermelden op de enveloppe!!! Een trouwkaart valt al van ver op en je weet nooit wie er allemaal die enveloppe in handen krijgt! A.d.h.v. namen en een adres is het héél gemakkelijk om nog op te zoeken wanneer de juiste trouwdatum is (zonder de enveloppe te moeten openen)! En hoe minder 'vreemde' mensen weten wanneer jullie huis leeg zal staan, hoe beter!!! Zelfde met het doorsturen van uitnodigingen hier op het forum! Sorry, maar als je dat doet, verwijder je adres!!! Ook al handel je 'ter goeder trouw', je weet nooit wie je voorhebt!

Els
10-9-2011
 Meld misbruik17-5-2011 21:18:21

Wij werken met adresstickers :), nu maar hopen dat de boeven niet langskomen ;).

katrien
12-8-2011
 Meld misbruik17-5-2011 23:19:02

Wij hebben ook ons adres er niet opgezet, staat vermeld op onze kaartjes. Maar is wel handige tip ivm als er eentje verloren gaat hé.
grtjs

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 8:48:12

Ik heb ons adres op de uitnodiging gezet en niet op de enveloppe. Ook vanwege "de onbekenden hoeven niet te weten wanneer welk huis leeg staat"-reden. Ik heb een lijst van de genodigden bijgehouden die al gereageerd hebben en de paar mensen die niet gereageerd hebben lopen we nu af. Mocht het voorkomen dat iemand geen uitnodiging heeft ontvangen (tot nu toe nog niet en heb 5 mensen nog niet te pakken gehad), dan kunnen we die alsnog toesturen. De meeste mensen wisten via onze save the date al dat ze iets moesten verwachten, dus de datum hebben ze toch wel vrijgehouden als ze wilden komen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info