Terug naar overzicht
Oh Kirsten, wat een leuk idee! Zou je die prentjes ook naar mij kunnen sturen ? Als ik zo vrij mag zijn om het te vragen... filipa.azevedo@gmail.com Bedankt en groetjes,Filipa
Hoi Kirsten, ook ik vind je idee S.U.P.E.R. leuk !!! Ook omdat ik als thema voor de tafels iets van Liefde is ... wil gebruiken.Zou je zo lief willen zijn om het ook naar mij door te sturen??kurtenlindsaytrouwen@hotmail.com Alvast heel erg bedankt!! Lindsay x
Hey Kirsten, Ik heb ook interesse. Bedankt alvast! nosferatugirl@hotmail.com
hey, hier ook enorme interesse!! zou je ze ook naar mij willen sturen? helene.matthys@gmail.com bedankt!
Hey Kirsten, Wat een super idee! Zou je die ook naar mij willen sturen aub ! Alvast bedankt!Els elsvandeweyer@hotmail.com
Hey meiden, ik heb jullie allemaal een mailtje gestuurd. Hopelijk zijn jullie er iets mee... groetjes,Kirsten
Hey, wil je me die ook eens mailen aub? grietenjeroentrouwen@hotmail.be dankjewel!
Hej, ook ik had graag een mailtje gehad met de prentjes ...anneliesvandoren@telenet.beAlvast bedankt!
Wil je ze naar mij sturen ook aub?Thxvanhove_evelien@hotmail.com
Oooooohhhh !!!! Zou je het alsjeblieft ook naar mij kunnen doorsturen?? Je zou echt een reddende engel zijn !!! Ik ben al super lang op zoek naar prentjes van Liefde is... Het adres: rebecca_dejonckheere@hotmail.com Bedankt alvast !!! xxx
Hey Ki, Ik ben altijd blij met een mailtje van jou ;-) alvast bedankt! Afbeeldingetjes welkom op filip.en.lynn_sterken@hotmail.com Groetjes, Lynn
hallo ki,wil je het naar mij ook eens door mailentanjalievens@hotmail.com groetjestanja
Hey Ki ! Bedankt voor je reactie :D! Ik dacht dat het papier mss te glanzend zou zijn, en dat je er dan moeilijk op zou kunnen schrijven, maar nu dit niet het geval blijkt te zijn ga ik mijn gastenboek ook op die manier maken hoor :) Je mag het mij ook doormailen: els.andries@hotmail.com Alvast bedankt voor alle moeite ;)
Oh, gaat dat dan zo goed bij foto.com? Daar moet ik mij nog eens in verdiepen dan.... Wat heb jij precies besteld dan?
je mag het ook naar mij doorsturen als ik dat gaat, alvast bedankt! ineilsbroux@yahoo.com
@ Sofie: ja dat gaat zo goed bij foto.com we waren heel tevreden van service en is uiteindelijk ook uniek gastenboekwij hebben luxe collectie A4 staand formaat gekozen
Naar mij ook aub :) kim.verelst@gmail.com
klinkt super als je wil mag je 't doorsturen christiaensilse@hotmail.com
Hallo Ki, Zou je ook eens naar mij kunnen doormailen en eventueel een foto kunnen doorsturen van hoe jouw boek eruitzag? Alvast bedankt. Hopeloos op zoek naar een origineel gastenboek.... saartje.gelaude@hotmail.com Saartje
normaal zou iedereen een mailtje moeten ontvangen hebbenbehalve lynn want daar krijg ik foutmelding van hotmail...
Hoi Ki, Zou je het ook naar mij willen doormailen? Is echt een superleuk idee! sofiehufkens@hotmail.com
Hey Kirsten, Zou je het naar mij ook willen doorsturen? Ik ben ook van plan om een gastenboek te maken met opdrachtjes en foto's maar jouw idee vind ik ook wel super. sebastien.de.meyer@telenet.be Alvast bedankt! Groetjes Isabel