Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste obstakel (hihi)

17-5-2011 17:43:12
Oh jah, nu verloopt alles vlotjes, begin ik even te denken aan een tafelindeling voor in het restaurant, en blijkt dat dit mij niet zo goed afgaat hehe...

Mensen met dezelfde keuze van eten samenzetten gaat niet, dan zitten ik en mijn husband-to-be zelfs niet aan dezelfde tafel, evenals redelijk wat van de koppels :-) Toch redelijk wat koppels die "het andere" kozen om "ook eens te kunnen proeven"...We hebben een vast menu, vis of vlees gekozen waaruit zij mochten mengen...vlees..vis...vlees en vis...Voor het gemak...ja ja

Nu jah...Denk dat ik ongeveer wel een indeling heb, ik wil ook heeeel graag een mengelmoes maken van de twee families...MAAR blijkt toch 1 tafel met enkel zijn familie te ontstaan (zij zijn ook gewoon met meer, zucht)...Bovendien maak ik me ergens wel beetje "zorgen" over wie ik samenzet...Er ontstaan ook paar "rare" combinaties...

Het is eigenlijk ook maar voor het eten...wat kan er daar nu fout gaan natuurlijk? Niet veel he...en ik denk (hoop) dat er ook niet zal gereageerd worden op bepaalde combinaties...Zelf gaan samenzitten vind ik niet zo'n tof idee, zo kruipen families samen en dan gaat het hele "verenigen van twee huishoudens" (zware woorden hihi) beetje verloren he...

Komt wel goed...ik wou het gewoon al even van me afschrijven

Marijke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 469

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...