Terug naar overzicht
Hoi Caro, Ik stuur je even een voorbeeldje van onze uitnodigingen. Het is gemakkelijker dan het proberen uit te leggen :-) Groetjes,Filipa
Ik denk dat je je een beetje de vraag moet stellen wat jullie zelf willen: mag iedereen naar het stadhuis komen of niet? Wij hadden dit liever niet en hebben er daarom geen tijdstip op gezet.
bij ons is op de uitnodiging ook het uur van de wet vermeld
Ik denk dat je dat zelf kiest. Wij hebben beide vermeld op onze uitnodigingen.
Je kiest dit inderdaad zelf. Bij ons zal het de bedoeling zijn om de plechtigheid op het gemeentehuis echt superintiem te houden, en enkel persoonlijk uit te nodigen wie we er echt bij willen,dus zullen we het uur er ook niet opzetten. Als je enkel voor de wet trouwt dan wordt denk ik het uur er wel zeker opgezet. Maar ook dan moet het niet, tis wat je zelf wilt!
wij hebben een vrij grote trouwzaal in het gemeentehuis,dus plaats genoeg en ja,wij hebben vermeldt op uitnodiging. meestal staat dat er wel op dacht ik ter info...want diegene die echt willen komen, komen toch meestal naar viering in kerk denk ik.Bij ons staat er:wij trouwen om 11.30u in het gemeentehuis te affligem en een unieke huwelijksviering gaat door in de feestzaal om 15.30u
Wij hadden ook beide (omdat we op een vrijdag trouwden en er nog mensen moesten werken, zo konden ze kiezen of ze 's morgens naar het stadhuis of 's middags naar de kerk zouden komen), maar onze ervaring is: als er een kerkdienst is, moet je niet al te veel volk in het stadhuis verwachten! Zeker niet als het niet aansluitend is. Zo zaten er in de trouwzaal van het stadhuis buiten de suite nog 3 koppels (onze 3 allerdichtste vriendenkoppels) en zat de kerk afgeladen vol!
Hallo, bij ons staat enkel het uur van de kerkdienst vermeld grtjs
Bedankt iedereen voor de reacties! Ben al wat wijzer. Eerst nog overleggen met mijn toekomstige, maar waarschijnlijk zullen we enkel het uur van de kerkdienst vermelden. Groetjes!