TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
barbara
27-5-2006
|
29-4-2006 20:29:25
Helaba,
wij wonen in strombeek en kan je zeggen dat salons de Romree een goede naam heeft maar je hebt minder zelf inbreng in bijvoorbeeld de versiering van de zaal. Ze hebben liever dat je dat allemaal aan hen overlaat.
Dus ik zou gaan voor hef van welde maar ja is ook logisch dat ik dat zeg. Het hof van welde is namelijk de feestzaal die wij gekozen hebben. Het grote voordeel bij het hof van Welde vind ik ook dat er geen andere zalen zijn waardoor je ecth al de ruimte voor jullie heb, en de mensen zijn heel vriendelijk, en staan hopen voor al je inbreng. Zo gaan wij 2 kaders in de zaal aanbragen en weet bijvoorbeeld niet of dat kan in salons de romree.
Veel succes met de keuze en ben benieuw wat het wordt. groetjes
|
|
kristel
8-7-2006
|
29-4-2006 22:50:04
zoals barbara al zei, ben ik het echt mee eens. Wij zijn van Grimbergen en we gaan ons feest in hof ter buecken doen in Buggenhout. Wij zijn ook eens gaan kijken in de Pergola in Merctem. Veel succes bij je keuze.
|
|
marissa
18-8-2006
|
30-4-2006 14:01:01
bij salons de romree heb je ook alle ruimte voor jezelf, er zijn wel een paar zalen maar die gebouwtjes en tuinen zijn wel volledig van elkaar afgescheiden
|
|
Ann
20-5-2006
|
2-5-2006 8:02:29
Hallo
Wij gaan ons feest binnen 18 dagen houden in Salons de Romree.
Ik vind het helemaal niet erg dat zij de zaal versieren. Een zorg minder voor ons. Enkel de naamkaartjes heb ik zelf gemaakt (samen met mijn twee toekomstige stiefdochtertjes). De menu mocht ik ook zelf maken, maar dat heb ik overgelaten aan hen (de linkerpagina mochten we zelf in vullen ... we hebben voor een foto van ons twee gekozen). En dat de tafel nu witte of rode of paarse servietten heeft... Nee ik ben echt gelukkig met onze zaalkeuze. Ze staan voor alles open. Heb met hen een heel goed kontakt. En de zaaltjes liggen dan wel naast elkaar maar ze hebben geenszins met elkaar te maken. (weet ik van mensen die er al geweest zijn).
Veel succes.
Ann 20/5/2006 (18 dagen)
|
|
Madouce
3-6-2006
|
2-5-2006 16:44:00
Hallo Sara,
Over 32 (!) trouwen wij, en ons feest zal zijn in het Hof van Welde. We hebben heel veel zalen gezien, en waren direct verliefd op deze zaal.
Salons de Romree heb ik niet gezien, daar het mij niet trok op foto... Hier kan ik verder dus niets op zeggen...
Bij Hof Van Welde zijn het idd zeer vriendelijke mensen, en je mag er zeker zelf suggesties aanbrengen.
SUCCES MET DE KEUZE!
Madouce
|
|
sandra
9-9-2006
|
3-5-2006 18:50:30
ook wij hebben gekozen voor het hof van welde, wij trouwen op 09/09/06 en tot nog toe niets aan te merken: altijd heel vriendelijk, kunnen altijd antwoord geven op de vragen die we hadden! Binnen twee weken gaan we langs om concrete afspraken te maken rond menu, tijdstippen, .... als je wil hou ik je wel op de hoogte!
wij zijn ook gaan kijken in grimbergen en wat wij daar nadeel vonden is dat bar met trap te bereiken is, en aangezien er in onze familie wel enkele personen zijn die slecht te been zijn, zagen we dit niet zo zitten! groetjes
|
|
marissa
18-8-2006
|
6-5-2006 10:30:01
in salons de romree is de bar enkel met een trap in de grootste zaal voor 200 personen, wij trouwen in de zaal voor 100 personen, die is veel gezelliger en alles bij elkaar
|
|
Sara
2-6-2007
|
7-5-2006 19:19:12
Hey,
bedankt allemaal voor de reacties.
Uiteindelijk is het Salons de Romree geworden, op 2 juni 2007. Omdat we zelf van Grimbergen zijn, lag dit het meest voor de hand. De schuur vonden we echt prachtig en de bar boven heeft nog wel iets, maar dat is persoonlijke mening natuurlijk.
Wat ons uiteindelijk doen beslissen heeft, is de locatie, maar ook het grote mooie terras voor een receptie buiten en het feit dat we van overal zoveel positieve reacties gehoord hadden over het eten in de Romree.
Na het bezoeken van 10 zalen, houden we het uitendelijk toch lekker dicht bij huis ;-)
Groetjes, Sara en Bert
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|