TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
17-5-2011 19:22:02
Hey Laura, ik vond het ook even wennen hoor. Als het wat losser zit, denk je alles kwijt te spelen , snoeren ze je wat meer in, dan denk je: 'omg, adem, adem...'. Ik denk dat het een beetje typisch is aan die kleedjes. Bij mij hangen er zo van die fijne lintjes bij (die je eenvoudig kan aanzetten of wegnemen met drukknopjes), maar ik ben enkel van plan dit tijdens het dansen te dragen. De rest van de dag wil ik zonder .
|
|
Evelien
1-9-2012
|
17-5-2011 19:27:49
Heyhey,
Ik heb een aantal bustierkleedjes in mijn kast hangen en daar is nog nooit 1 van afgezakt hoor ;-).
Ze maken dit in je taille small genoeg zodat het onmogelijk nog kan afzakken aangezien het op je heupen blijft steken, dus je hoeft je geen zorgen te maken :-).
Groetjes!
|
|
Brenda
10-9-2011
|
17-5-2011 19:39:20
ik heb er ook eentje (vandaag gekocht !!!!!) en ik heb niet het gevoel dat het af zal/kan zakken. Zit er wel beetje mee in dat het bovenaan niet mooi aan zal spannen tegen de huid. Volgens hen geen probleem dus we zullen wel zien.
|
|
Sofie
2-7-2011
|
17-5-2011 20:13:16
Ja, same story over here!!! Maar ik heb er een bandje laten aanzetten. Ik moet 1 juni gaan voor mijn tweede pas, dus zal dan voelen of alles ok aangepast is... . Maar probleem is bij mij eigenlijk ook het bh waar ik moet opletten dat niet alles bloot komt... .
Tja, wie schoon wilt wezen... .
Grtjs,
Sofie.
|
|
Sofie
28-5-2011
|
17-5-2011 20:40:11
Hoi! Ik heb er ook eentje, en mag hem morgen gaan afhalen. Bij mij zit hij echt goed op mijn taille vastgesnoerd. Maar niet dat het lastig is. Ik ben echt benieuwd!
|
|
sophie
18-6-2011
|
17-5-2011 20:42:30
hier ook hetzelfde, ik was eigenlijk teleurgesteld omdat het na mijn 2de pas nog steeds zakt en ik bang ben voor de volgende pas, dan moet het perfect zitten en dat betwijfel ik...
|
|
Kim
11-6-2011
|
18-5-2011 10:32:01
Ik heb er ook eentje. Het zat vanboven ook vrij los nog de eerste pas, maar zou de 2de pas opgelost moeten zijn.
Nu ik ben het ook gewoon van bustierkleedjes et dragen, maar ook daar heb ik de neiging om ze steeds naar boven te trekken :).
Het is ook altijd een ander zicht als jij naar beneden kijkt, dan de mensen die recht naar u kijken.
|
|
Peggy
18-6-2011
|
18-5-2011 12:28:56
hier ook strapless... met een lage rug bovendien. Ik heb wel een bh gekocht , zo van die "kipfiletjes" ze plakken aan je borsten , geen bandjes etc nodig. ( 37 jaar , de zwaartekracht is al wat te zien )
ik had bij mijn eerste pas ook niet de indruk dat ik alles zou "kwijt spelen" en echt strak kan het niet aangespannen worden bij mij, lage rug, dus ik zou niet panikeren
|
|
Tamara
24-6-2011
|
19-5-2011 9:22:58
ik heb er ook zo een.. ik heb toch een beetje schrik dat het gaat afzakken. dus ik ga nog eens naar de naaister voor het aan te passen denk ik. ze zei wel dat het niet zal loskomen maar ik vertrouw het precies niet. ik heb nog nooit iets strapless aangedaan, dus ik moet er mss aan wennen maar toch, voor de zekerheid.
|
|
Sara
20-8-2011
|
19-5-2011 21:16:20
hier ook bustier... maar ik heb niet echt schrik dat het gaat afzakken. Eveneens zijn er aan de binnenkant lintjes zodoende ik mijn bh er kan doorsteken (beetje zoals een riem door je broek steken), zo komt mijn lingerie nooit naar boven en bijgevolg kan er ook niets naar beneden :-) Bij mij zat dit er reeds van de ontwerper in, maar indien dit bij jou niet is kan je dit mss wel laten maken door de naaister. Grtjs Sara
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|