Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen zijn er!!!

17-5-2011 19:24:18
aan allen die vorige week hier meevolgden dat ik zo verdrietig was vrijdag toen onze superoriginele uitnodigingen compleet waren mislukt wou ik even zeggen dat alles ok is en we deze middag reeds de nieuwe geleverd kregen
En ze zijn super nu!!!
net voor het weekend hadden we die tegenslag,dus kon er niet veel meer gebeuren dat moment,toch kregen wij zondag een mail dat ze reeds met de productie hadden overlegd,maandagochtend hadden we reeds een proefdruk via mail,want ze moesten printen op een andere printer waardoor onze zwart wit foto een grijsbruintint(sepia)zou krijgen(door bepaalde instellingen kon dit niet anders),dit viel best mee
een kwartiertje later telefoon dat het zwart wit toch lukte,gisterennamiddag werd dan gedrukt en deze middag vanuit holland geleverd
ze hebben dit snel opgelost en daar zijn we enorm blij mee!!!we kunnen nu eindelijk beginnen,want we zaten al in vertraging met een eerder probleem met de printer
we kregen ook een mooie korting op onze menu's die daar nog in de maak zijn!!dus eind goed al goed!!

ann
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 884

Tina
21-5-2011
 Meld misbruik17-5-2011 19:32:08

Wat fijn om te horen dat alles dan toch nog goed is gekomen. Hopelijk krijg je veel positieve reacties!!!

xxx

monica
26-8-2011
 Meld misbruik17-5-2011 21:15:27

o fijn te horen dat het in orde is, dat zal een hele opluchting voor jullie zijn.
Nu vol ongeduld wachten op de reactie's...

groetjes

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik18-5-2011 8:10:06

Oh Ann,

wat fijn dat alles toch relatief snel en goed is opgelost! En die korting is mooi meegenomen.
Ben blij voor je!
-x-

ann
2-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 9:24:24

dit forum is toch tof hé,je deelt hier zowel kleine verdrietjes en grote blijdschap!!
En Ja,blij zijn we zeker!!Mijn mama en papa zijn de eerste die ze in ontvangst mochten nemen en ze beleefden er alvast veel plezier aan!!;)
Met ons thema puzzelstukjes(begonnen met een tekst voor in de viering)kozen we voor puzzeltjes als uitnodiging...Hopelijk vinden de rest van de gasten het ook tof...das natuurlijk afwachten...we hebben lang getwijfeld dit te doen..vooral wat bang voor oudere mensen...maar op dit forum vertelden mensen die hier ook voor kozen ons dat het net de ouderen waren die het super vonden ...in hun jonge tijd werd er nog veel gepuzzeld en het waren zij die er rustig de tijd voor namen en van genoten...
ik hou jullie op de hoogte!!!xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info