Nu Online
Momenteel zijn er 570 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de shoe shop opent morgen !

17-5-2011 19:46:04
ik poste eerder deze week een item over Noe by Your.
ben er daarnet nog eens langs gereden en het papier was weg van voor de ramen, ze waren volop schoenen aan het uitzetten dus volgens mij gaan ze morgen open.
een ZEE van kleuren, echt niet normaal !!!! en ik zag zelfs zilveren strassschoenen en zo.

kan al niet wachten tot ik er eentje aan mijn voeten kan steken !!!

voor zij die het item misten :
http://your-antwerp.com/noe-by-your/

(Kim uit Brasschaat : go girl, je kan ze tegen zaterdag nog net ingelopen hebben ;o)

Brenda
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 562

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik17-5-2011 22:00:10

Haha, Brenda :)) Ik heb al 2 paar schoenen, 't zal wel goed zijn zo :p

Ben in mijn zoektocht ook bij Noë's terecht gekomen maar die waren voor mij niet ideaal: 38 te klein, 39 te groot en niet zo comfortabel :( (vreemde voeten).
En om op je vraag te antwoorden van daarstraks: we geven een kader met daarin het gedicht "Bedankt voor alles wat jullie voor ons gedaan hebben: gisteren, vandaag en morgen ..." in de stijl/kleuren van de uitnodiging .. Hier kunnen ze later een foto naar keuze in doen. En achter de kader zit een envelop met een all-in bon voor een brunch. Bedoeling is dat we - als onze trouwvideo klaar is - met 6 afspreken om gezellig te gaan brunchen en daarna de film te zien :) Geen weekendjes weg dus maar toch ook wel mooi denk ik? :)

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik17-5-2011 22:17:35

absoluut !!! Samen met hun kinderen tijd doorbrengen is volgens mij iets wat de meeste ouders meest appreciëren nadat die kinderen hun vleugels uitgeslagen hebben.
Veel plezier zaterdag, ik zal aan je denken vanop het communiefeest waar ik zit.

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik18-5-2011 11:52:40

Oh Brenda, bedankt voor de tip!!!! Ik ga de vrijdag eens piepen!!!!
Ik kan de Kloosterstraat niet direct situeren, naar welke buurt moet ik trekken? THX! X

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik18-5-2011 11:57:27

bruidje : a'pen zuid. Zit tussen het centrum en de gedempte zuiderdokken (= waar sinksenfoor staat)
google maps zal makkelijkst zijn denk ik.
de winkel zit helemaal vooraan in de straat, kijk even op hun site voor exact adres.

ik ga maandag piepen !!!

iris
30-6-2012
 Meld misbruik18-5-2011 20:26:23

heej kim,
waar heb je die fotolijst laten maken?

gr,
iris

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...