Terug naar overzicht
Wat denk je van gewoon megaveel bloemblaadjes... kan ook mooi effect geven denk ik!
ja leuk idee, maar als er veel wind is (en er is altijd veel wind rond het huis van mijn ouders) dan waait da weg hé :) tklinkt wel als een romantisch beeld
Of misschien allemaal ballonnekes vastmaken aan mooie keien. Als je de lintjes niet te lang maakt blijven ze mooi laag bij de grond en dan kan wind geen roet in het eten strooien!
ja das een super idee! die zal ik zeker in mijn achterhoofd houden!! Bedankt :)Lang leve trouw-forums hé ;)
ofwel met afzetlint ,je hebt er ook witte met leuke tekst op.
/met steentjes? aantal steentjes wit verven en zo een paadje maken? (of een zak witte steentjes kopen :-) ) balonnen gaan misschien ook vliegen...
je pas afbakenen met een zandverhoogje langs beide kanten en daar dan kaarsjes, bloemetjes,... in zetten...
Vroeger maakte men de paden wit met zand. Als het regend is dit uiteraard een hoop modder
witte ballonnen met helium vullen en ze dan aan een lint van ongeveer een meter hangen en dit lint bevestigen aan de stenen, dit geeft ook een heel mooi effect, precies een gang van ballonnen! succes ermee!
bedankt allemaal voor de toffe ideetjes!!Kweet nie wat gekozen :)
kleine tip van de ballonnenwinkel: gebruik heliumballons enkel binnen. De ballons zijn heel licht, bij een zuchtje wind waaien zij mij mogelijk tegen de grond, en zijn ze meteen stuk. Het is wel mooi om ze achteraf op te laten, maar dan beter binnen in de kerk bewaren. Buiten kan je wel werken met ballons met lucht gevuld over een constructie vb pilaar, boog, ..ballonboompje voor enkele ideeën van dit laatste kan je ook een kijkje nemen op www.ballonatelier.be