Terug naar overzicht
Hoi hoi,zelf heb ik eens geïnformeerd naar deze zaal. Wij hebben snel afgehaakt vanwege de zéér hoge prijsklasse...Maar ja, ik kan jullie budget niet maken natuurlijk.Groetjes,Phyllis
Hey Veerle,Ik heb daar overlaatst een prijslijst van gekregen als je je e-mail adres geeft kan ik die naar je doorsturen.GroetjesHeather De Roost
Hey Heather,Bedankt, maar die heb ik intussen zelf ook al opgestuurd gekregen... we gaan zaterdag toch een kijkje nemen maar als ik de prijzen zie, denk ik niet dat we daar veel kunnen gaan doen... spijtig, want het ziet er wel knap uit op de foto's.Alleszins toch bedankt!Veerle
Ja een kijkje nemen kost geen geld en idd het zag er leuk uit maar spijtig dat het wat aan de duurdere kant is.Laat je iets weten als je bent geweest, kwestie van nieuwsgierigheid...SuccesGroetjesHeather
We zijn dus gisteren een kijkje gaan nemen in de hortensiahoeve en het zag er allemaal heel geweldig uit: prachtig domein, mooie zaal,... behalve de prijs maar ja dat wisten we... dus we blijven zoeken. Voor mensen met een groot budget is dit volgens mij wel een aanrader (ik weet natuurlijk niet hoe het eten daar is).
ik heb ondertussen al enkele zalen bezocht en Hortensiahoeve staat bovenaan ons lijstje;als ik een prijsvergelijking maak met andere zalen komt dat toch altijd op hetzelfde neer.Soms is het iets goedkoper ergens anders maar dan vragen ze vb weer huur voor discobar,huur voor zaal,...Mijn ervaribg is dat het allemaal ongeveer dezelfde prijzen zijn;