Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Werken rond gemeentehuis & tuindagen ..

17-5-2011 22:29:21
Man man .. Ik rij daarstraks door het centrum, zie ik dat je niet meer naast het gemeentehuis kan inslaan (daar waar de parkeerplaatsen zijn) en er niet meer "rond" kan om terug door te rijden. Morgen maar even checken bij de gemeente.

EN .. Dan zei mijn ma doodleuk aan de telefoon dat het dit weekend tuindagen zijn in het park van Brasschaat (http://www.tuindagenbrasschaat.be ) waar wij onze foto's wilden nemen. En dat ze dacht dat ik dat al lang wist .. Eum, nee! Geen idee in hoeverre dat evenement het park inpalmt, ze hebben het wel over +100 exposanten.
En ze raden aan om te parkeren op de parking van onze lunch locatie :(
Ik meteen een mailtje gestuurd naar de organisatie om te informeren en kreeg onderstaande terug:
"Beste Kim,
Het zijn inderdaad tuindagen, maar we willen jullie die mooie dag geen foto’s ontnemen.
Biedt jullie aan met deze mail aan de kassa
En dan mag je van mij (organisator) enkele prachtige fotoshoots doen in de rozentuin en park."

Allemaal goed en wel maar ben er toch niet helemaal gerust in .. Gaat dat wel mooie foto's opleveren? Loopt er niet te veel volk rond? Dit zijn een paar te onverwachte dingen op veel te korte tijd en veel te kort voor de trouw voor mij ;)

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 712

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik17-5-2011 23:24:32

oei oei oei kim.
Voor die parking gemeentehuis heb ik geen voorstel voor de rest wel :

ik heb vroeger voor mijn werk op alle mogelijke publieke en minder publieke plaatsen moeten filmen en onnodige mensen uit beeld houden valt goed mee hoor. Ik zou 4 'traffic controllers' meenemen naar het park en je laat je ceremoniemeester hen coördineren. (neem mensen uit je suite of zo of vrijwilligers die zich uit je vriendenkring aanbieden) Je zet die op de 4 hoeken van het stuk park waar jullie een foto willen zonder andere mensen in beeld. En je laat hen eventjes alle eventuele voorbijgangers tegenhouden. Om de 5 min laten ze dan even iedereen door in elke richting en dan blokkeer je dat terug. Zou niet problematisch mogen zijn.

Parking lunchlocatie : als dat hùn parking is dan heb jij recht op parkeerplaatsen. Laat hen deze week desnoods van dat wit/rood gestreept lint halen en laat ze enkele parkeerplaatsen afzetten. Je print zelf A4 tjes uit die je in een plastic mapje zet en waarop je schrijft 'reservatie huwelijk Kim & xxxx' en die hang je aan dat lint.
Ik raad je wel aan het woord lunch op die A 4 niet te gebruiken want dan denken er : 'dat is maar om 13hr, wij gaan ons hier rap zetten' en dan kan vergeten ze de tijd en jij zit ermee.

bonne chance

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 8:17:22

Hoi Kim,

Ik weet het niet zeker, maar ik heb al gehoord dat je bij de Groene Jager mooie foto's kan nemen (in hun tuin)?

Misschien heb je hier iets aan...

Groetjes,
Filipa

marjan
16-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 8:59:18

ai ai ai..da is echt stress voor die laatste dagjes!

- het gemeentehuis zal daar zelf wsl wel al een oplossing voor hebben dus daar zou ik mij niet te veel zorgen om maken..

- Die tuindagen kunnen mss wel juist iets heel plezant en mooi worden voor de fotoshoot, mss een geluk bij een ongeluk? Natuurlijk moet je zelf zien of je het ziet zitten om voor wat toeschouwers te staan poseren...anders het militair domein of een ander deel in het park?

Het zal allemaal wel in orde komen ze!

Groetjes

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 9:00:10

Ik vind het voorstel van Brenda een geweldige optie: er zijn vast wel mensen in je omgeving die je wil helpen om de foto's "vreemdenvrij" te houden. Voor de parking van je lunchgelegenheid vind ik dat zij verantwoordelijk zijn om te zorgen dat jullie genoeg plaats hebben. Misschien eens bellen en verwittigen dat je voor zoveel auto's zeker voldoende plaats nodig hebt. Zou toch al te gek zijn dat ze wel je reservering voor een trouwlunch aannemen en dan geen parking meer hebben voor hun eigen gasten. Zou er tevens op staan dat de gereserveerde parkeerplaatsen dicht bij de zaak ligt en niet aan de achterkant.

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik19-5-2011 12:16:20

Hoi Kim,

Mij kennende zou ik waarschijnlijk ook in paniek slaan maar onthoud goed: alles komt goed hoor! Met die mail heb je zeker iets in handen! En inderdaad enkele mensen meenemen die alles en iedereen tegenhouden zodat je kunt zonder stress foto's nemen!

Geniet van je laatste daagjes als niet-getrouwde vrouw, de laatste voorbereidingen en ik wens je zonovergoten stralende dag toe!!!!!

veel groetjes,

P.S.: ik kijk ontzettend uit naar je verslagje en foto's

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...