Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst uitnodigingen

17-5-2011 22:45:08
Hallo iedereen,

Na al veel tips gestolen te hebben van dit forum is dit mijn eerste berichtje. Met nog 115 dagen te gaan proberen we de tekst op te stellen voor de uitnodigingen maar dit vlot minder goed dan verwacht. Kunnen jullie ons uit de nood helpen en eventueel een voorbeeld van jullie uitnodiging of de tekst ervan mailen naar tienseptember2011 @ gmail.com ? Wij dachten om verschillende versies van onze uitnodiging te maken en dus niet te werken met die kleine kaartjes maar zijn er ondertussen niet meer zo zeker van. Waar kiezen jullie voor?

Alvast bedankt en nog veel voorbereidingsplezier ;)
Bianca en Philippe

Bianca
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1216

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik17-5-2011 23:06:53

Hallo!

Wij zijn momenteel ook bezig met de tekst op de uitnodigingen en zou ook wel enkele voorbeeldjes kunnen gebruiken. Zouden jullie de teksten ook naar mij willen mailen aub? huwelijk01-10-2011@hotmail.com

Bianca, wij twijfelden ook of we met kleine kaartjes zouden werken of (in ons geval 3) verschillende uitnodigingen. Mijn vriendin die het ontwerp van de uitnodiging op zich neemt, raadde toch aan om met kleine kaartjes te werken. Ik denk dat het eenvoudiger zal zijn. Ik weet niet of je ze zelf hebt ontworpen of via een drukker? Als je het via een drukker doet, kan deze misschien een extra ontwerp aanrekenen...?

Veel succes nog!

Sarah
8-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 9:27:20

Hallo!

Wij twijfelden ook of we kleine kaartjes erbij zouden doen bij de uitnodiging, of 3 verschillende uitnodigingen zouden laten drukken.
We hebben dit dan ook voorgelegd aan de drukker en hebben daar het volgende eerlijke antwoord gekregen;

Bij onze drukker was kwamen er qua drukkosten geen extra kosten bij, als we 3 verschillende uitnodigingen zouden maken, het enige wat we extra zouden moeten betalen was de proefdruk; in ons geval 15 euro per stuk (dus 45 euro).
Daarnaast gaf hij ook aan, als je zelf de losse kaartjes print/maakt (en dus niet laat drukken), dan zou dat, op je gedrukte uitnodigingen doordrukken tijdens het versturen via de post. En dat is natuurlijk niet mooi.

Wat wij ook niet mooi vonden (maar das natuurlijk persoonlijk), is dat je dan, naast het losse kaartje waarbij je aangeeft waarvoor je die persoon uitnodigt, ook nog het kaartje hebt van de feestzaal.

Bovenstaande gecombineerd met het kleine prijsverschil, heeft ons er doen voor kiezen om 3 verschillende uitnodigingen te laten drukken.

xxx

monica
26-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 23:33:35

Mijn zoontjes nodigen de genodigden uit, ik trouw niet voor de kerk; alléén het gemeentehuis.
Ik heb maar 1 uitnodiging omdat iedereen bij ons nr het avondfeest mag komen, als jullie nog willen stuur ik mijn uitnodiging nr jullie door.

groetjes Monica

Bianca
10-9-2011
 Meld misbruik19-5-2011 20:44:56

Bedankt iedereen voor de reacties en de mailtjes, was precies net het duwtje dat we nodig hadden ;p

@ Monica: graag, we zijn momenteel druk tekst aan het schikken en herschikken dus een beetje extra inspiratie kan nooit kwaad :)

Groetjes,
Bianca

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info