Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

haarextensions

30-4-2006 18:17:42
Heeft er iemand ervaring met haarextensions of zo van die clip on's. Je steekt dan haren met een clip in je haren.
Weet iemand wat het ongeveer kost?

groetjes Kelly
25/08/2006

Kelly
25-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 326

marleen

Meld misbruik30-4-2006 18:34:28

hoi ik ben zelf toevallig kapster, en kan je er dus wel wat meer over vertellen.
Ik heb zelf ook al meerdere keren extentions gehad en weet dus ook hoe het is om ze te onderhouden.
Die clips heb ik zelf nog niet gedragen, ze kosten (ongeveer) een 50 euro per stuk. voor een volledige verlenging mag je rekenen op minstens 6 stuks en max een 10 tal. Dat hangt een beetje af van de dikte van je eigen haardos. De klassieke extentions worden per stuk aan je eigen gaan met keratine vastgesmolten. Prijs hangt af of je rechte haren wil of krullende en ook van de lengte van de extentions. Ze bestaan in 30 40 50 en 60 centimeter lang. Reken toch tussen de 3,5 euro en 5 euro per extention hoor.
Bij mij worden meestal 100 stuks geplaatst. Meestal een mengeling van verschillende kleuren, want ik heb verschillende tinten in mijn haar. Daarom ben ik zelf ook meer van dit systeem dan voor de clips, die zijn normaal in een kleur.
Om ze te onderhouden, moet je ze gewoon wassen en verzorgen zoals natuurhaar. Alleen heel belangrijk om ze goed te borstelen om zo weinig mogelijk knoopjes te krijgen.
Ikzelf heb haar op schouderlengte en ga voor mijn trouw ook weer extentions zetten om het mooi op te kunnen steken.
Ik ben er echt voorstander van, op voorwaarde dat je ze goed verzorgt natuurlijk.

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen en nog veel succes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...