Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

30 dagen = exact een maand

18-5-2011 8:57:32
ooh hoe spannend, ik zit echt vol zenuwe!!!!
tis nog maar exact een maand vandaag, en da idee doet toch massas kriebeltjes ontstaan...
de drome beginne, (wel positief), begin zowa te stress over dagplanning etc...

aaah :-))) spanneund!

evy
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 551

Silke
18-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 9:24:57

Inderdaad spannend, het kort hier ook af !

evy
18-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 11:16:08

dat is leuk, een naamgenoot die nog op dezelfde dag als ik in het huwelijksbootje stapt!!

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 11:26:42

Fijn eh!?
Ik heb wel helemaal nog geen zenuwen, ik vind het heel leuk om te zien hoe alles in elkaar aan het passen is. Alles geraakt stilaan in orde, ook al moet ik nog veel doen!
Geniet er maar van!

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 12:21:04

inderdaad nog maar eenmaand ... ben eigenlijk ook niet zenuwachtig... alles geregeld, nu gewoon wachten tot het 18de is ...

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 15:18:19

Nog een bruidje van 18/06 hier

Ik ben ook nog de kalmte zelf, geen stress te bespeuren. Er dienen enkel nog kleine dingetjes geregeld te worden (tafelschikking, menu's drukken, afspreken met DJ en fotograaf).

Zaterdag heb ik mijn vrijgezellen, daar kijk ik wel naar uit en ze geven schitterend weer

evy
18-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 19:18:39

hoi hoi

allemaal 18/06 bruidjes en dan idd nog een naamgenoot (op de juste manier geschreve ;) )

goh, alles is hier ook zo goed als geregeld en tot voor kort nada stress, alleen genot en vlinders in de buik... maar zoveel te dichter zoveel te meer vlinders, tis wel leuke spanning die ik voel gelukkig!!!

morge nog eens tot aan de zaal, volgende week zaterdag nog proef-makeup, en men kleedje mag ik de 14de hale... wat kijk ik er zo naar uit allemaal!!!

@ine: veel plezier met je vrijgezelle, die van mij is achter de rug, maar krijg er nog 2 extra woehoew...

hopelijk blijft er met al dat mooie weer, de 18e nog wat zon over :-)

Myriam
1-7-2011
 Meld misbruik27-5-2011 22:50:41

Hey Evy, "feestzaalgenoot"
Bij jullie komt het nu echt wel heel dichtbij!
Valt het op dit moment wat mee met de zenuwen?
Ik heb zopas nog een paar dingen geregeld, waardoor ik toch wel weer een gerust gemoed heb. Het is even wat minder geweest.
Nu zijn het hier nog de kleinigheidjes (versiering trouwzaal, sokken voor de bruidegom,...)

Maar 1 ding kan gewoon niet anders dan goed gekozen zijn he, DE ZAAL

Groetjes,
en nog veel regelplezier!
Myriam.

evy
18-6-2011
 Meld misbruik28-5-2011 11:53:12

hoi hoi,

wel, ik heb heel veel plotse vlinderaanvalmomenten en dus ook wel stressy momente....

tzijn nog exact 20 dagen vandaag, spanneuuuund...
wij hebben nu de wijn geproeft van de zaal, de tafelindeling besproken en de dansvloer is getest (hij was nie glad haha :-) )

£Gaan jullie zelf extra versiering voorzien? wij gaan het gewoon aan hun overlaten...

we gaan nu sewes de gadgets kopen voor de tafel-indeling, ben net mijn make-up gaan doen. Volgend weekend de dj e mailke doen
en dan zijn we rond...

grellig gewoon!

geniet nog van de voorbereiding! ik zal je laten weten hoe het was!!!
:-))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...