Terug naar overzicht
Ik zou het met froefroe laten. Je voorhoofd lijkt dan niet zo groot en je staat er heel speciaal mee.
Hey,ik weet niet welke vorm van gezicht je hebt, maar persoonlijk vind ik het vaak wel mooi om een paar triepjes haar in het gezicht te laten. Het geeft een veel speelser effect.Groetjes,Lieve
hey Tina,met,met,met zou ik zo zeggen :-)ik persoonlijk vind het schattiger en speelser met ;-)grtjsHeidi
hallo,met frou komt je gezicht beter uit. zonder lijk je strenger!groetjes Veerle23/09/06
HeyIk zou met froefroe nemen. Dit staat lekker speels!GroetjesVicky09.09.06
Zeker met ... vind je er erg goed mee staan!!groetjes Cindy
Oeps ik vind zonder froe froe net het mooist! Maar niks van aantrekken hoor, je schittert op beide foto's dus doen waar je je zelf het beste bij voelt!Astrid08.09.2007
Het staat inderdaad allebei heel mooi.Maar ik veronderstel dat je in het dagelijkse leven met een froufrou door het leven gaat. Dan zou ik precies eens de froufrou weg laten. Is dan toch specialer op je trouwdag...GroetjesLindsay06/05/06
Met froefroe, vind ik moderner!groetjesKatrien30/9/2006
hey ik vind het beter zonder froefroe maar das mijn mening hé groetjes
ik zou het ook MET froefroe doen...je ziet dan wel niet zoveel van de pareltjes ... (maar anders zie je ze ook wel TEveel vind ik) .. en ik vind het wel een toffe froe froe ..anders komt je voorhoofd er echt wel groter uit ...Mieke13/05/06
Met froefroe. Veel mooier en moderner!
Zonder froufrou! Veel mooier!
Je staat zowel met die froe als er zonder, dus dat is het probleem niet. Ik vind zonder froe tijdlozer, en daar trouwfoto's over 20 jaar ook nog worden bekeken, zou ik zonder froe kiezen.je hebt trouwens ook een heel mooi kleedje!