Terug naar overzicht
Hoi Deborah! Bij ons nog 37 dagen... een maandje meer dan jij dus :), maar wij moeten ook nog veel meer doen, haha... Geen stress voor de moment... onze omgeving heeft veel meer stress... die zijn niet uit te houden... ik ben perfect op schema... maar da mama's krijgen stress, haha :) Oei, nog 9 dagen en hij heeft nog geen hemd en schoenen... amai, u toekomstige is kalm... misschien zegt hij dat om jou meer stress te geven? Allesinds... die schoenen moet hij toch uitlopen... vanaf volgende maand forceer ik mijn toekomstige elke dag een kwartierke zijn schoenen aan te doen in huis... ik zou hem niet willen horen zeggen op onze dag: "khad die schoenen beter ingelopen, geef keer mijn coq sportifs" Probeer u toekomstige duidelijk te maken dat hij voor jouw bestwil naar de winkel moet achter schoenen en een hemd :)!
Hey Deborah Het is allemaal niet lang meer :)Ik denk dat mannen in het algemaan veel rustiger zijn en vooral 'meer' tijd hebben om vanalles te gaan halen. Probeer het u niet aan te trekken, want uiteindelijk zal hij wel alels vinden wat hij nodig heeft.Ik ben wel dankbaar dat ik mijn vriend zover heb gekregen om in maart al te gaan want hij had ook tijd genoeg!Praat nog maar eens met hem en laat het dan ma aan hem over.
Hahaha ik denk dat elke bruid dit ongeveer wel heeft. Wij lopen een jaar voordien al vanalles in orde te brengen en de weinige dingen die we aan onze mannen toevertrouwen, daar hebben ze nog alle tijd van de wereld voor... Tot we het dan maar gewoon zelf doen :-). Probeer je er niet druk in te maken (maar stel misschien dit weekend toch maar eens voor om te gaan shoppen). Succes ermee!
jaja mannen he :D de schoene hebben we uiteindelijk gisteren gevonden. We waren in t stad en toen heb ik hem een schoenenwinkel binnengetrokken en uiteindelijk heeft hij iets gevonden naar zijn zin. Nu juist t hemd nog :D