Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

olijfolie

18-5-2011 10:19:12
Hey iedereen

Even een vraagje,
Wij hadden gedacht als bedadankjes kleine flesjes olijfolie te geven (gekruid met rozemarijn / chilipepers / look)
Weet er iemand waar ik goedkoop aan kleine glazen flesjes kan geraken
en heeft er iemand een goed recept om kruidenolie te maken?
alvast bedankt

Erika
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1438

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 10:22:56

Hoi Erika,

Als portuguese kan ik die idee alleen maar beamen! Wat een leuk idee zeg! Voor de flesjes zou je hier kunnen kijken (je kan ergens anders op diezelfde site ook de beugels kopen om de flessen te sluiten, of een ander model flesje)

http://www.eflessen.be/product/2166/beugelflessen-fles-...

Kruidenolie maken we bij ons thuis gewoon door de kruiden heel goed te wassen, in de fles te steken en daar de olijfolie bij doen. Als je dit tot in augustus laat intrekken, heb je een heel lekkere smaak :-)
Hetzelfde voor look en chilipepertjes (hier niet teveel van gebruiken, in een klein flesje één of twee max!).

Groetjes en succes!
Filipa

frida
6-2-2010
 Meld misbruik18-5-2011 10:24:48

Bij Ava?

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik18-5-2011 10:31:03

Oh supertof idee!! Wij kiezen voluit voor rasecht Italiaans eten op onze trouw, dus zo'n bedankje is ook wel passend. Goh, dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb, merci voor het idee!!

Zo van die glazen flesjes kan je ook kopen in Dille&Kamille, maar wsch wel te duur. Ik zal eens even wat opzoeken in ruil voor de inspiratie ;)

frida
6-2-2010
 Meld misbruik18-5-2011 10:46:30

Hey even voor op google gekeken en bij Bolleboos hebben ze zo flesjes vanaf 99 cent...

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik18-5-2011 11:01:10

http://www.anitasroom.eu/c-87388/flesjes-en-bokaaltjes-... flesjes met kurk, niet met beugel. wel goedkoop!

http://www.dakado.be/catalog/flesjes-c-60.html ook beugelflesjes, maar wel 1,5euro per flesje.

http://www.doopsuikerhanne.be/doopsuiker/menuflesjes

Je kan het best zoeken op flesjes voor doopsuiker en dus bijhorende websites. Die beugelflesjes zijn precies niet zo goedkoop. Nu valt wel ineens mijn frank: volgens mij hebben ze dit in casa en blokker ook, zo'n flesjes.
Succes met de zoektocht!!

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 12:46:11

en in de makro hebben ze ook wel zo een flesjes volgens mij...
groetjes

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 12:48:18

ava, makro, dille & camille,...
allerlei winkels met doopsuiker.
Je vindt er heel wat tegenwoordig want ik weet ook niet wat kiezen.

julie
28-5-2011
 Meld misbruik18-5-2011 13:00:12

Zeker en vast in Dille en Kamille!
Mijn vriendin heeft dit vorig jaar ook gedaan.
Was een soort flesje met een dop in kurk. Ze was bang dat dit ging uitlopen, maar was niet het geval.
Uiteraard moest je het wel niet ondersteboven houden hé.

Erika
27-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 21:25:20

bedankt voor alle reacties

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik19-5-2011 12:04:23

Waauw dit vind ik echt ook een super idee!
Maar zelf olijfolie maken??? Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen:-)
Ik hou deze topic zeker in de gaten want vind dit een super idee hoor!
Ik kook altijd met olijfolie en denk echt wel dat de mensen dit zouden gebruiken:-)

Houden jullie me ook op de hoogte?

thanks en veel groetjes,

x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...