Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 65 dagen!!!

18-5-2011 11:02:44
Hoi bruidjes,

Met nog 65 dagen op de teller, en na een beetje miserie te hebben gehad met het gemeentehuis ivm mijn geboorteakte, lijkt alles nu een beetje "in orde" te zijn.
Dus even een feel good berichtje!

Straks ga ik even naar de bloemist, eens met haar overleggen en uitleggen wat ik mooi vind enzo :-) dan kan ik mijn boeketje al bestellen eventueel.
Ik word er zo gek van dat er nu zo bijna niks lijkt te gebeuren voor de trouw! Ik ben heel erg graag bezig met de voorbereidingen, maar ik moet natuurlijk nog werken en huishouden, en de laatste week is er zo goed als niks gebeurd voor de trouw (behalve dan de papiermolen bij het gemeentehuis)!
Hebben jullie er ook last van? Voor sommige dingen is het nog een beetje te vroeg, voor andere dingen moet je wachten op andere mensen...
Zoals bijvoorbeeld ons misboekje: hij is opgesteld en klaar, maar we moeten wachten op definitieve goedkeuring van de pastoor om deze te drukken.. en de pastoor is sinds 2 weken niet bereikbaar... ik heb al met mijn verloofde afgesproken dat we vrijdag bij de pastoor eens langsgaan als hij zo "afwezig" blijft, hij neemt niet op, beantwoordt onze e-mails niet...
Op onze ringen moeten we nu nog een goede 3-4 weken wachten...
Deze zaterdag gaan we kijken voor kleren voor het bruidsmeisje, de week erop voor het jongetje....

Maar voor de rest is er niet echt veel wat we nog kunnen doen, de belangrijkste zaken zijn geregeld, nu nog enkele "details" en dingen die ook maar in de laatste weken kunnen gebeuren.. lekker aftellen en afwachten dus! Zo spannend allemaal!

Ik ben zo bang dat wij achteraf allemaal in een "zwart gat" gaan vallen...

En hoe zit het bij jullie? En de juli-bruidjes (dan vooral tegen het einde van de maand)? Hoe ver staan jullie al??

Groetjes van een ongeduldig maar gelukkig bruidje!!!
Filipa

Filipa
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 453

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik18-5-2011 11:46:55

Hey Pipa

Hier net hetzelfde alleen dat ik net iets minder tijd heb dan u :). Er valt nog zoveel te doen, mar het lijkt dat er niets gedaan wordt! En daar zijn verschillende redenen voor; soms is de tijd er niet, soms moeten we wachten op anderen, soms moeten we zelf even zoeken hoe en wat, eer dat dan beslist is zijn we ook enige tijd verder!
Je zal zien dat de dagen HEEL snel voorbij zullen gaan! Ik heb helemaal nog geen zenuwen :D Hoe zit dat met u?
En ivm het zwart gat -> daar ben ik bijna heel zeker van ;) alhoewel ik niet echt graag bezig ben met de voorbereidingen. Ik zal wel ergens een beetje blij zijn als alles voorbij is!

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 12:52:47

Hoi Filipa,

dat zwart dat gaat komen, denk daar nu ook al aan.
Iedere vrije moment op het forum of met ideeen bezig...

Tafelindeling wil ik aan beginnen maar moet nog 14 dagen geduld hebben.
Bij ons moesten ze bevestigen voor 1 juni.

De bloemen ben ik nu ook mee bezig om prijzen op te vragen want man wat een verschil van de ene bloemist naar de andere....

Kleedje voor de dochter is ok nu de zoon nog. En dit weekend trouwt de juf van mijn dochter dus moesten we gaan kijken en onze zoon is met het thema trouwen bezig in de klas en die "trouwt" volgende week in de klas. De max dat die dus zo mee is in heel het enthouiasme :-)))

Voor de rest idd wachten en wachten hé
mijn schoenen inlopen doe ik ondertussen ook al wel...
kunnen maar bezig blijven hé

groetjes

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 13:06:53

Ik denk ook al op het zwarte gat na de trouw :) en toch ben ik eigenlijk niet zo heel graag bezig met de voorbereidingen... Er zit zodanig veel in mn hoofd dak soms niet weet hoe of wat... Vergeetachtig dak ben sinds ik bezig ben met die trouw!! Niet te doen... En toch zal het maar leeg zijn na de trouw, nu is er altijd wel iets te doen hé...
veel succes nog met de voorbereidingen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...