Terug naar overzicht
Hey Pipa Hier net hetzelfde alleen dat ik net iets minder tijd heb dan u :). Er valt nog zoveel te doen, mar het lijkt dat er niets gedaan wordt! En daar zijn verschillende redenen voor; soms is de tijd er niet, soms moeten we wachten op anderen, soms moeten we zelf even zoeken hoe en wat, eer dat dan beslist is zijn we ook enige tijd verder!Je zal zien dat de dagen HEEL snel voorbij zullen gaan! Ik heb helemaal nog geen zenuwen :D Hoe zit dat met u?En ivm het zwart gat -> daar ben ik bijna heel zeker van ;) alhoewel ik niet echt graag bezig ben met de voorbereidingen. Ik zal wel ergens een beetje blij zijn als alles voorbij is!
Hoi Filipa, dat zwart dat gaat komen, denk daar nu ook al aan.Iedere vrije moment op het forum of met ideeen bezig... Tafelindeling wil ik aan beginnen maar moet nog 14 dagen geduld hebben.Bij ons moesten ze bevestigen voor 1 juni. De bloemen ben ik nu ook mee bezig om prijzen op te vragen want man wat een verschil van de ene bloemist naar de andere.... Kleedje voor de dochter is ok nu de zoon nog. En dit weekend trouwt de juf van mijn dochter dus moesten we gaan kijken en onze zoon is met het thema trouwen bezig in de klas en die "trouwt" volgende week in de klas. De max dat die dus zo mee is in heel het enthouiasme :-))) Voor de rest idd wachten en wachten hé mijn schoenen inlopen doe ik ondertussen ook al wel... kunnen maar bezig blijven hé groetjes
Ik denk ook al op het zwarte gat na de trouw :) en toch ben ik eigenlijk niet zo heel graag bezig met de voorbereidingen... Er zit zodanig veel in mn hoofd dak soms niet weet hoe of wat... Vergeetachtig dak ben sinds ik bezig ben met die trouw!! Niet te doen... En toch zal het maar leeg zijn na de trouw, nu is er altijd wel iets te doen hé...veel succes nog met de voorbereidingen...