Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe rode loper vastmaken??

18-5-2011 11:33:51
Hey bruidjes,

misschien een raar vraagje maar één van onze vrienden heeft mij attent gemaakt op het volgende "probleem": Hoe zorg je ervoor dat het stuk van de rode loper dat buiten de kerk ligt, ook echt op zijn plaats blijft liggen en niet gaat waaien of dubbel plooien zodat men erover valt??
Heeft er iemand een eenvoudige, gemakkelijke, niet al te dure oplossing voor?
Heb wel al gedacht aan grote maaskeien maar dat vind ik weer totaal niet passen bij een trouw.
Dus alle ideetjes zijn welkom.

Alvast bedankt
Lindsay

Lindsay
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1505

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik18-5-2011 11:52:01

Zou je dit niet kunnen doen met dubbelzijdige plakband hier en daar? Moet volgens mij voldoende zijn om het op zijn plaats te houden!

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 12:09:57

Hoi Lindsay,

Misschien kan je zo van die tuinkaarsen gebruiken (bijvoorbeeld nu bij casa te koop: http://www.promobutler.be/data/0casa/active/0casa023n00... ), door er hier en daar eentje langs de kanten van de rode loper te plaatsen?

Een andere oplossing is loodjes (zo van die gordijnloodjes, die de gordijnen wat "zwaarder" maken zodat deze op hun plaats blijven) aan de onderkant van het tapijt naaien hier en daar. Kijk bijvoorbeeld op https://www.gordijnshop.nl/bestanden/afbeelding/Gordijn...

Groetjes,
Filipa

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik18-5-2011 14:51:14

Hey,
Wij hadden 4 laurierboompjes met mooie linten op de trappen staan. Ons tapijt is niet gaan vliegen :).
Deze hebben we gehuurd bij de bloemist. Hij is ze ook komen zetten en weer weghalen en heeft voor een mooie bloempot + de linten gezorgd. Heeft ons € 10 per boom gekost.

Thierry

Meld misbruik18-5-2011 18:44:42

Gewoon zwarte gaffa-tape rond de boorden: gaat snel, is proper en heel doeltreffend, en geeft zelfs een mooi contrast met het rood van de loper.
Bij alle andere oplossingen kan er toch een boord omkrullen, met alle gevolgen van dien... .
Enkel op een losse ondergrond zoals gras of keizelsteentjes kun je dit niet toepassen, al de rest wel.

Imagine Music
www.trouwfuif.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...