Terug naar overzicht
Hei Ellen, waar heb je die flesjes gevonden? Heb je etiketten om erop te plakken, kaartjes of het echt op de flesjes laten drukken? Blij dat je helemaal iets naar je zin hebt gevonden! nu nog 3 weken geduld uitoefenen ;)
hey emily, ik heb ze besteld via drankbedankjes zij zorgen voor alles, je stuurt je foto door en zij bewerken die, dat is een etiket dat ze er dan opkleven . de "drank" is natuurlijk in verschillende kleuren/smaken verkrijgbaar je moet maar eens een kijkje nemen op hun website http://www.drank-bedankjes.be/ en kwa prijs viel het ook supergoed mee...
Wat is de prijs van een flesje,want dit staat niet vermeld op de site. thanks.
heb heb de mijne ook op drankbedankjes besteld het zijn er wel met loveshot in omdat we met thema roze werken ik ben hier supertevreden ben ik had de flesjes snel en ze zien er schitterend uit! echt een aanrader
Hoi, Ik vind dit een heel origineel idee maar zullen de mensen dat effecfief uitdrinken denken jullie? Plus: ik ken iemand die geen alchol mag drinken, vind dat dan wat raar om een flesje drank te geven:-)
ik denk dat de meeste mensen het effecitief niet uitdrinken maar dat speelt mij eigenlijk weinig rol... kan mooi zijn om op je kast te zetten ook hé wij ebben 120 stuks voor 168 dacht ik. met alle kosten inbegrepen