Terug naar overzicht
hallo,zoiets vind ik altijd wel tof om te lezen, stuur maar door.tknipperke@hotmail.comgroetjes Veerle23/09/06
Ik wil jullie boekje gerust ook wel eens nalezen. Ik ben beroepshalve heel veel bezig met taal en merk meestal ook snel fouten op. En ik lees altijd graag zulke dingen van anderen.groetjes, Maaikemaaike_lozie@yahoo.com
halloWil het graag een keertje voor u.Zal het ook eens aan mijn zus laten lezen. Is vertaler/tolk en merkt meteen de kleinste foutjes op.Stuur dus maar door.saartje_pimboli@hotmail.comgroetjes
Ook ik wil zeker je boekje wel eens nalezen.eefvdb@hotmail.com
Hallo,Ook ik wil het wel eens nalezen!schoonbaertvanessa@hotmail.comHeb net mijn eindwerk doorgelezen en weet ondertussen waar fouten zitten :)Groetjes,Vanessa14/07/2007
Hoi,Stuur je boekje maar eens door. Misschien doe ik wel ideetjes op.Groetjes veerle
tof hé die misboekjes...wij zijn daarjuist ook nog langs pastoor geweest om de 2e keer ons boekje te laten zien (dus de definitieve verseie nu)nu kunnen we eindelijk beginnen met kopieren...Mieke13/05/06
hoi erika,ik wil het ook wel eens gerust nalezen,je kan het sturen naar peggy@lauwers.comgroetjespeggy