Terug naar overzicht
Hey Joke, Ik ben ook niet 100% zeker. We hebben 112 mensen uitgenodigd voort avondfeest waarvan er toch 95 bevestigd hebben. Ik dacht er dus wel zo'n 60 a 70 afdrukken al lijkt me dat soms danook zoveel.
dat vind ik ook een goei vraag eigenlijk Ik zit ook met die vraag van hoeveel stuks je nodig hebt daarvan Ik ga wel 1 per koppel doen en dan nog 1 voor de pastoor en ceremoniemeester en zorgen dat je achteraf zelf ook nog eentje hebt natuurlijk en desnoods de belangrijkste personen toch altijd op een boekje voorzien
Wij hadden 150 boekjes laten drukken en we hadden er nog een 30-tal over. Ik schrok er zelf van hoeveel volk er in de kerk was. Wij gaven wel 1 boekje per persoon.
Onze ceremoniemeester stelt voor om een 100 tal boekjes te drukken, ook al verwachten we niet zoveel volk in de kerk.
Bij ons stelde de ceremoniemeester ook wel voor om 1 boekje per persoon te geven. We hebben er 100 laten drukken.
Wij hadden er 130 dacht ik en hadden er een kleine 20 over. Ook al trouwden we op een vrijdag, de kerk zat dus goed vol! En dat is idd een wilde gok die je moet maken... Want van heel wat mensen denk je: 'hé, zijn die hier ook!' (bv. buren en collega's van je ouders, mensen van de parochie, soms ontdek je ook mensen die je helemaal niet kent... --> Zo hebben we een madammeke op foto terwijl iedereen te communie gaat en niemand blijkt die te kennen... Haha!). En van andere denk je dan: 'vreemd dat zij er niet zijn...'
Ik heb het idee dat er aar 50 man gaat komen, mijn vriend denkt dater zeker 150 man zal zijn!We hebben dus de middenweg gekozen :)
Wij zullen er ook een 100 à 130 laten drukken. Misschien heb ik er nog veel over, maar liever dat dan dat ik er veel te kort heb.. Uiteindelijk is dat toch niet de grootste kost hé en het blijft inderdaad een gok..
Wij hebben er 100 gedrukt, hebben grote familie en `mijn` volksdansgroep komt ook normaal gezien. Verder misschien nog wat leerlingen dusja. Ik hoop dat ik toekom als ik dit zo lees ...
Wij hebben een lijst met alle genodigden waar we in verwerken of ze al dan niet aanwezig zullen zijn en hierop hou ik ook bij wie er naar de mis komt.. Momenteel zit ik aan 60 personene die er zullen zijn.. dus ga er zo'n 25 extra printen. Bij mij maakt het niet zoveel uit.. kost me niks! Tussendoor opt werk printen
Wij hadden 120 boekjes waarvan er ongeveer een 10-tal over waren. Ik wist zeker dat familie en vrienden aanwezig gingen zijn, ook een deel van mijn collega's had laten verstaan dat ze zouden komen. Daar nog wat buren en nieuwsschierigen bij en voila mijn gokje was niet zo slecht denk ik he. Succes!