Terug naar overzicht
Hey Evi!!! WIJ HEBBEN OOK PRECIES 100 DAGEN OP DE TELLER!!!!! AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH ik kan bijna niet wachten!!! Wat moeten we nog doen: bloemen, DJ, fotograaf, koor en pianist fine-tunen, enkel nog de tafelnamen ophalen bij de drukker, kleed passen en dat is het zowat... Wij zijn ook super vroeg op voorhand begonnen en dat begint nu stillekes aan toch in te korten! Veel plezier! x
Hier ook 100 dagen... spannend é... 't komt eindelijk wat dichterbij. De teller stond zooooooooooooo hoog toen we startten... en morgen... maar 2 cijftertjes meer! Wat hebben wij al... de zaal, de getuigen, het vervoer voor ons, de uitnodigingen moeten dringend gedrukt worden..., de enveloppen wel onbeschreven, uur kerkelijk huwelijk, uur wettelijk huwelijk, menu avondfeest + receptie, mijn vriend zijn kleren, mijn schoenen, kleed zijn ze nog aan het maken, het ontwerp van de ringen (zijn ze nu aan het maken), de fotograaf, dj... dus wat nog: kerkelijke viering in elkaar steken, eventueel vervoer suite, uitnodigingen drukken en opsturen, bloemen, tafelschikking + idee tafelschikking, bedankjes + idee, en... schoenen inlopen! is echt nodig want zijn volgens mij te klein :s en nog heeeeeeel wat meer! veel succes nog!!!
Hier ook 100 dagen op de teller, en ik heb een feestje in elkaar gestoken, voor de "laatste 100 dagen"!
toch geweldig he als je de 100ziet verschijnen ik ben begonne met in de 300dagen en nu staat de teller op 84dagen wat ik nog moet doen is misboekjes drukken, lingerie kopen, ballondeco vastleggen.
Ik 73 dagen kan niet meer wachten