Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje HULP :-)

18-5-2011 19:29:41
Hoi bruidjes

Zonder priester ben ik al begonnen aan mijn boekje, het lukt aardig!

Een vraagje, de trouwbelofte en gelofte zijn toch hetzelfde?
Zetten jullie je gelofte in je boekje of lezen jullie deze gewoon voor elkaar voor? Is het niet zo dat dit eigenlijk een soort 'verrassingstekst' is voor je man dan?

Veel liefs
bruidje in spé

bruidje
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 940

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 19:31:40

Hallo

Van onze pastoor MOEST het er in staan. Dus het mocht wel persoonlijk zijn, maar het moest letterlijk in het boekje staan!!
Het hangt wel af van priester tot priester hoor, dus mss moet het van de jouwe niet ;) En dan heb je geluk! De onze is nogal streng!

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-5-2011 19:39:11

Wij hadden het er ook in gezet en maar best... Mijn man was zo overmand door emoties dat de mensen er anders niet veel van verstaan zouden hebben, denk ik... :-) En toen kwamen de zakdoekjes boven! :-)

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 9:23:12

Wij hebben het er niet in gezet, ook van de priester moest dit niet - het gaf ons ook nog wat extra tijd om eraan te werken :-).

Maar de dag zelf neem ik wel een papiertje mee waar alles op staat hoor!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info