TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jolien
26-8-2011
|
18-5-2011 19:35:25
Hoi Bruidje ik trouw op 26 augustus en heb al redelijk wat gedaan. Wij zijn ook aan het bouwen en dit vraagt ook nogal wat van onze tijd. Momenteel is bijna alles geregeld. Eind deze maand beginnen wij met het verzenden van de uitnodigingen, omdat iedereen nu begint te plannen voor zijn verlof. Ik moet enkel nog menukaarten en naamkaartjes maken, gastenboek in orde brengen, de (gevreesde) tafelschikking, .... en dit zal het zowat zijn! Hoe ver staan jullie? Succes nog met de voorbereiding!
|
|
Kim
2-9-2011
|
18-5-2011 20:26:09
Hallo, Ik trouw 2 september. Er ligt ook al het een en ander vast, maar er moet ook nog vanalles gebeuren, zoals: uitnodigingen laten drukken en verzenden (midden juni), menukaarten maken, ceremonie (we trouwen niet voor de kerk) moet nog in elkaar gestoken worden, een openingsdans vinden (we vinden precies niets geschikts) gastenboek zoeken (wil iets origineels), decoraties zoals linten en balonnen zoeken en tafelschikken doen (het aller aller moeilijkste denk ik). Hoe ver sta jij? groetjes en succes nog
|
|
Sofie
12-8-2011
|
18-5-2011 20:26:40
Wij trouwen 12 augustus. volgende maand hebben we afspraak met fotograaf, dj, zaal, uitnodigingen zijn geregeld.
kledij is in orde;
naar een kapper en kapsel ben ik nog op zoek.
menu is vastgelegd, enkel menu's nog laten drukken. mijn meter zal de bloemen verzorgen.
Wij zijn reeds begonnen met uitnodigingen uitdelen omdat we graag begin juli reeds bevestiging ontvangen van de mensen. misschien dat sommigen dit vergeten omdat ze nog op reis gaan. Wij gaan zelf 2 weken voor het huwelijk een week op reis.
contract moeten we ook nog gaan opmaken, maar dit kon tot een week op voorhand, dus daar hebben we nog tijd voor.
|
|
jeff
27-8-2011
|
18-5-2011 20:30:02
Wij trouwen op 27 augustus. Alles is praktisch klaar! De uitnodigingen vrstuurd. Nu nog de tafels schikken, en de afspraak met de fotograaf.
|
|
liesbeth
6-8-2011
|
18-5-2011 20:40:02
jawadde, ik word al zenuwachtig als ik al jullie lijstjes zie... Er zal bij mij nog veel in de laatste week gebeuren ze... alles dat ik kan uitstellen zal ik ook doen :) heb toch nog 79 dagen... hehe
|
|
astrid
13-8-2011
|
18-5-2011 20:55:26
Wij trouwen op 13 augustus.
Wij moeten nog steeds onze uitnodigingen drukken en versturen.
Bloemist staat volgende week op het programma en ook het regelen van een visagiste en kapper.
Het misboekje wordt stilaan bijeengeraapt en ik denk dat we nog wel ruim de tijd hebben voor alle puntjes op de i te zetten.
Mijn trouwkleed had ik ook graag gewisseld, want ik vind het mijn ding niet meer. Ik ga dit weekend een poging wagen om het in te wisselen voor een ander.
Waar ik wel nog naar op zoek ben, zijn goedkope gadgets om het dansfeest wat fun te maken.
Iemand een idee?
|
|
myriam
13-8-2011
|
18-5-2011 21:06:03
heyhey! wij trouwen op 13 augustus en wat is er al gebeurt? kleed is volledig in orde uitnodigingen zijn verstuurd feestzaal en traiteur liggen vast en afgesproken ringen komen volgende week toe bloemen zijn ook besproken fotograaf check ;) nu volgende week nog eens gaan shoppen met de bruidsmeisjes en de bruidkindjes voor de gepaste outfit en dan nog op zoek naar een leuke betaalbare dj tafelopstelling opstellen en nog een geschikte kapster vinden en dan is alles klaar :) xx
|
|
myriam
13-8-2011
|
18-5-2011 21:06:23
oja en nog lingerie ;)
|
|
Claudia
12-8-2011
|
18-5-2011 21:22:22
Wij moeten ook nog wel wat doen hoor, maar kleinere dingen. De grote dingen staan wel vast. - Mijn bakster komt zaterdag een proeftaartje brengen. Dus proeven en als alles goed is de bestelling doorgeven - Videograaf komt begin juni de vragen voor de babbelbox opnemen - Proef van make-up en haar - Eerste pas van trouwkleed en nadien ook tweede pas - Lingerie - Zorgen voor bedankjes - Zorgen voor bruidsboeket, corsage, kerkversiering - Hoeveelheden doorgeven bij de zaal - Bestelling ballonversiering nog doorgeven - Gesprekken met andere koppels voor de kerk zijn nog bezig - Nog ondertrouw bij de pastoor en misboekje - Laatste afspraken met fotograaf, videograaf, vervoer, ... - Huwelijkskaars - Zonnebank ...
|
|
monica
26-8-2011
|
18-5-2011 23:03:26
Wij trouwen op 26/08 en hebben ons lijstje bijne afgelopen, maar ben nu tot de conclusie gekomen dat ik nog voor een bruidsboeket moet gaan mijn enveloppendoos is bijna af
en de uitnodigingen zijn ook zo goed als af.
|
|
renske
12-8-2011
|
19-5-2011 7:34:55
wij trouwen op 12 augustus en moeten enkel nog onze misboekjes laten kopeeren maar ben het nog ni zo echt uit op de liedjes dus kan ik nog veranderen , mijn lingerie, de ballondecoratie vast leggen.
veel succes nog
grtz renske
|
|
joke
13-8-2011
|
19-5-2011 9:40:18
hoi
wij trouwen op 13 augustus
uitnodigingen zijn bijna allen uitgedeeld of verstuurd, ringen hebben we, kledij voor iedereen ok behalve schoenen voor onze dochter, fotografe ok, feestzaal ok, traiteur ok, misboekje af, dj ok, nog bruidsboeket bestellen, kaars bestellen, cadeaus ouders bestellen, ballondeco bestellen, enveloppendoos bijna af, lingerie en schoenen ok, uiteraard moet er nog pasbeurt kleed komen, en laatste afspraken met traiteur,dj fotografe en pastoor..
Eigelijk zijn het allen nog details maar er kruipt toch altijd nog wat tijd in he, tafelplanning ook nog maken en naamkaartjes ben ik aant knippen ....
grtjs joke
|
|
chrisje
5-8-2011
|
19-5-2011 11:25:18
Hallo,
Wij trouwen op 05/08/2011, met nog 77 dagen hebben we een nog te doen lijstje van :
Volop nu uitnodigingen aan het rondbrengen, de reacties zijn super met ze persoonlijk te brengen, kruip wel extra tijd in maar het loont de moeite ze..
Ringen zijn ze aan het maken, zijn binnen 5 weken in orde
Verloofde gaat zaterdag bloemen bestellen
Versiering en ballondecoraties nog gaan halen, dat doen we zelf met extra vriendenhulp
Mijn laatste pas en ophalen kleed is op 22 juli,brrrr
Nog twee weekjes voor den trouw, laatste bespreking met traiteur...ivm huwelijkstaart
Tafelverdeling maar kan pas als iedereen bevestigd heeft
Zaterdag eerste proefkapsel, hangt ervan af of er nog moeten volgen of niet he,
heb iemand die aan huis werkt vind ik die dag zekers makkelijker
Mijn dochter studeerd bio esthetiek dus die verzorgd mijn make-up en verzorging is dus tip top in orde
De bedankjes voor onze twee bruidsmeisjes zijn in de maak en worden volgende week geleverd..
Denk dat voor de rest alles zowat is in orde gebracht, kledij voor iedereen is in orde,
afspraken zijn voor de rest gemaakt tot wie de deur wil sluiten toe dus..
Vervoer is in orde, we hebben een oude bus voor onze suite en er is een nieuwe Parelmoeren BMW Coupe voor ons..
Fotograaf en videoman zijn gereserveerd, we namen fotograaf Marec en videoman Kurt Vermylen...
En stress die zal er zowel gratis bijkomen dat voel ik nu al....
OOOOoo, ja nog een binnenlocatie in Lier die zijn we nog aan het zoeken, buiten word het begijnhof en stadspark van Lier..
Alvast veel succes gewenst he, grtjs Chrisje
|
|
ruth
5-8-2011
|
19-5-2011 11:48:13
Hey Chrisje,! nog een 5 augustus-bruidje, 77dagen begint toch wel te korten he:) Moet nog geregeld worden : - viering ( wij doen dit met de vrijzinnigen,maar ik heb heel juli vrij dus ik zal het proberen op een maandje ineen te steken ) - dj + installatie ( maar dat is ook maar omdat de andere dj afgezegd heeft:( ) - wijnen kiezen - ringen ( gebeurt dit weekend ) - huwelijkscontract - decoratie ( maar mijn 'team' is druk aan het vergaderen, dus dat komt in orde) -lingerie en juwelen - eerste pas ! aaaah:) dat is pas in juni, en wslijk zelfs maar eind juni:)...spannennnnd - smokings voor de mannen huren - enveloppedoos - de gevreesde tafelschikking ( maar dat is pas nadat de mensen bevestigd hebben, vanzelfsprekenderwijs ) - proefkapsel wat ligt WEL al vast:) - zaal -traiteur - stadhuis - trouwjurk + trouwschoenen - uitnodigingen bijna allemaal de deur uit - personeel zaal - vervoer - make up + kapper liggen vast ( ondanks het niet gedaan hebben van proefkapsel:) ) - bedankjes - getuigen -... Ik vergeet waarschijnlijk nog dingetjes, maar ik denk dat er toch al genoeg dingen gedaan zijn om te kunnen trouwen;)... En dat is het belangrijkste lijkt me:) Succes!
|
|
inge
5-8-2011
|
20-5-2011 0:12:28
hier nog een 5 augustus bruidje :-)
stadhuis ligt vast
de kerk ligt vast het misboekje is vandaag goedgekeurd.
feestzaal en traitteur zijn ook al effe geboekt
kledij is ook al bijna in orde enkel de laatste pas nog :-)
en dan de lingerie kiezen (dezelfde winkel als het kleed) zat bij in het pakket en de juwelen ook
de ringen liggen hier veilig in de kast
de uitnodigingen vliegen op dit moment de deur uit
en de bedankjes zijn we aan het ineensteken
onze paard en kar is ook gereserveerd
de bruidstaart is besteld
make up en kapsel is ook in orde
de enveloppendoos en gastenboek is ook in orde
de dj ook
bruidsbouqet is gekozen en word gemaakt
denk dat ik zo goed als alles in orde heb :-)
er schiet mij niet zo direct nog iets te binnen
enkel de kerk en de zaal nog versieren.
|
|
Peggy
17-8-2011
|
26-5-2011 19:49:38
Wij trouwen op 6 augustus, we hebben nog werk maar zijn toch ook al een aardig eindje, Mijn kleed moet nog een stuk ingenomen worden, kleren voor bruidskindje nog halen, menu nog doorgeven bij de feestzaal en de laatste puntjes op de i zetten daar, taart nog bestellen en de ondertrouw nog doen. De misboekjes zijn al in de juiste vorm gegoten en mogen nu dus ook afgewerkt worden en woensdag hebben we weer een afspraak bij de ceremoniemeester.
Uitnodigingen zijn volgende week klaar en kunnen dan bedeeld en op de bus gedaan worden, en wat ik met bloemen en decoratie wil ben ik nog niet helemaal uit.
Hmmm...toch nog meer werk dan ik dacht als ik het nu zo opsom ;0))
heb wel een goed uitvlucht, onze zoon doet binnen 3 dagen zijn eerste communie, ook een heel geregel, dus dat zijn toch verzachtende omstandigheden, niet? haha
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|