Terug naar overzicht
mijn ventje doet zijn haar ook altijd zelf :)
ja maar het enige wat de mijne doet is de tondeuse erin zetten :) en eerlijk gezegd vind ik hem mooier met iets langer haar dan een broske, maar dan ist weer zo gewoon he...
Die van mij gaat zoals gewoonlijk naar de kapper, nu zal dat enkele daagjes voor de trouw zijn! xje
hehe de mijne gaat niet naar de kapper, of echt heel zelden. uiteindelijk zetten ze er daar ook gewoon de tondeuse in :) maar alé blijkbaar wordt er aan de mannen hun haar niet te veel aandacht besteed. Zal hem zeggen 3 weken voor het huwelijk dat hij het bros mag doen en dan ist hoe ik het mooi vind tegen de dag zelf...
Ik doe meestal mijn ventje zijn haar af, met de tondeuse ;-). 1 week voor onze trouw gaat hij wel bij de kapper gaan, zodat het zeker tiptop in orde is ;-). Groetjes!
Mijn ventje heeft ook zo een werbarstig haar af en toe gaat hij (onder dwang) naar de kapper anders zet hij er ook zelf de tondeus in. Als hij naar de kapper gaat doet deze het volgende en das echt wel mooi bij hem: kort met de tondeus, maar bovenop een klein beetje langer en daar zet hij dan met gel een minihanenkam in (wij noemen het) een sharky. Voor den trouw gaat em dus ook de wek ervoor eens langs de kapper om dat model er weer in te zetten. beetje als de foto ma dan niet gekleurd natuurlijk http://www.google.be/imgres?imgurl=http://www.doordebenen.nl/wp-content/uploads/2009/11/scharnerhair1.jpg&imgrefurl=http://www.doordebenen.nl/tag/messi/page/2/&usg=__gz8inuGYMI7P1oVqQaRAVgG5v4k=&h=424&w=376&sz=65&hl=nl&start=7&sig2=mQpM0LZHTWHtj49aPi6ZfA&zoom=1&tbnid=UYDorNZcCO9mnM:&tbnh=126&tbnw=112&ei=6yXUTc96jeo59-nczAU&prev=/search%3Fq%3Dmale%2Bhair%2Bhanenkam%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26biw%3D1366%26bih%3D632%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1 Groetjes,Celesta
Celesta, ik snap wat je bedoeld. Mijn vriend heeft zijn haar vroeger ook al zo gehad. Kunnen het misschien nog eens proberen:) Gewone piekjes vind ik ook mooi, maar dan moet hij een gelpot meedoen, want dat houdt in zijn haar geen ganse dag :)
Bij mijn toekomstige is het makkelijk, gewoon met het scheermesje erover. Dat heb je natuurlijk als je zoals hem vanaf je 24ste al grotendeels kaal bent
Ik stuur de toekomstige twee weken op voorhand naar de kapper. De kapper doet er altijd teveel af en tegen dat het onze trouw is, is het perfect :) :) Mijn vriend zet een hanenkam in zijn haar... hij doet dat altijd zelf, maar op onze dag neem ik hem toch wel eventjes mee naar de kapper :), dan zal het perfect zijn!
Ik heb enige tijd voor de trouwdag ook gewoon de tondeuse in zijn haar gezet...
hey ik doe zijn haar zelf. met de tondeuse ik vind kort veel mooier en verzorger er uitzien dan het lange haar ( maar niet helemaal kaal hoor) mvg francis
We zijn eruit geraakt ondertussen. Zijn lengte nu is goed (eventueel met piekjes nog), dus ga er foto van nemen en ongeveer maand op voorhand nog eens afdoen, dan zal het weer dezelfde lengte hebben als nu : is niet te kort en niet te lang zo.
mijn lief heeft lang haar (op het moment zelfs langer dan dat van mij) hij doet het normaal altijd in een staart, maar ik vind het precies zo zielig als hij op de trouwdag ook gewoon zijn haar bij elkaar in een staart zou doen met een rekkertje eromheen . ik heb alleen niet direct een idee om het toch een beetje sjieker af te werken voor een keer? een lint in dezelfde kleur als zijn das om de elastiek heen? of... ? ik weet het niet goed...