Terug naar overzicht
Hey hey Ook wij nemen de duik van de honderd!Wij vieren morgen onze "laatste 100 dagen" ..... En ook hier gaat de tafel plaatsing beginnen doorgaan-)
Het is bij mij nog niet zo lang geleden dat ik ook zo'n berichtje postte, en nu staan er nog maar 44 dagen op de teller!!! Onder de 100 gaat het echt heel snel! Geniet er nog van!
He jolien, Ook wij zijn aan de 99 dagen begonnen. We trouwen op dezelfde dag :) Ik wens je alvast veel succes met de verdere voorbereiding en zal samen met jou aftellen naar onze grote dag. Veel succes Groetjes An
Wij staan vandaag ook op 99 dagen, nu mijn lijstje eens nakijken. heb even stil gelegen met de voorbereidingen. . Gelukkig hebben wij op moment niemand met speciale wensen van zitplaatsen Succes aan allen Groetjes Monica
Hey Jolien, Geniet echt van deze laatste 100 dagen. Wij hebben die ook gevierd. Was een geweldig gevoel, maar sinds dan gaat de tijd zo snel, dat je soms even moet stil staan om alles wat te laten bezinken. Nu staan we op 22 dagen. Ik kijk er echt geweldig naar uit mijn droomhuwelijk te beleven. Veel plezier nog met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
Hey Jolien, Het Lijkt alsof het gisteren was dat er nog 100 dagen stonden en nu zijn het er nog 35!!! De tijd gaat supersnel , ... en toch soms niet snel genoeg voor het aan ons is. Nog veel voorbereidingsplezier! Groetjes, Lynn