Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een duik onder de 100 dagen!

18-5-2011 19:38:32
en we zijn eindelijk aan nog een mijlpaal. Ik keek altijd vol bewondering naar mensen die onder de 100 dagen doken, maar ik kan het nu ook zelf zeggen! Nog een grote 3 maand voor ik mezelf mevrouw Legrand mag noemen.
De meeste voorbereidingen bij ons zijn al gedaan, ben nu zowat aan het kijken om met de bestaande gastenlijst al een tafelschikking te maken. want hoorde al van mensen ik wil niet bij die of bij die zitten. Dus voor mij het gevreesde onderdeel om aan te beginnen. Maar we kijken er nog altijd naar uit!
Een gelukkige bruid in spe!

Jolien
26-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 491

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 20:26:27

Hey hey

Ook wij nemen de duik van de honderd!
Wij vieren morgen onze "laatste 100 dagen" .....

En ook hier gaat de tafel plaatsing beginnen doorgaan-)

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik18-5-2011 21:20:50

Het is bij mij nog niet zo lang geleden dat ik ook zo'n berichtje postte, en nu staan er nog maar 44 dagen op de teller!!!
Onder de 100 gaat het echt heel snel!
Geniet er nog van!

an
26-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 21:32:23

He jolien, Ook wij zijn aan de 99 dagen begonnen. We trouwen op dezelfde dag :) Ik wens je alvast veel succes met de verdere voorbereiding en zal samen met jou aftellen naar onze grote dag. Veel succes Groetjes An

monica
26-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 22:55:10

Wij staan vandaag ook op 99 dagen, nu mijn lijstje eens nakijken. heb even stil gelegen met de voorbereidingen. . Gelukkig hebben wij op moment niemand met speciale wensen van zitplaatsen
Succes aan allen
Groetjes Monica

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 15:57:56

Hey Jolien,

Geniet echt van deze laatste 100 dagen. Wij hebben die ook gevierd. Was een geweldig gevoel, maar sinds dan gaat de tijd zo snel, dat je soms even moet stil staan om alles wat te laten bezinken. Nu staan we op 22 dagen. Ik kijk er echt geweldig naar uit mijn droomhuwelijk te beleven.

Veel plezier nog met de voorbereidingen

Groetjes Nathalie

Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik20-5-2011 14:38:52

Hey Jolien,

Het Lijkt alsof het gisteren was dat er nog 100 dagen stonden en nu zijn het er nog 35!!!
De tijd gaat supersnel , ... en toch soms niet snel genoeg voor het aan ons is.

Nog veel voorbereidingsplezier!

Groetjes,

Lynn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...