Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vruchtbare dag!

18-5-2011 19:39:08
Dag medebruidjes en gommetjes :)

Vandaag was een vruchtbare dag!

Deze middag eerste pas van mijn kleedje gehad, mmm zalig om het weer eens aan te doen!! Ik had mijn juweeltjes, schoenen en lingerie ook aan, om het eens een totaalbeeld te geven en het was prachtig!!! Mijn dochterje van twee was ook onder de indruk :) zo lief, mama mooi, mama prinses (daar gaat je hart toch van smelten hoor)
Het was een stuk te groot, ik ben sedert november 6kg kwijt en er moet nu natuurlijk wel een stuk worden weggenomen.
Eind juni nog eens teruggaan voor de tweede pas, kan haast niet wachten!!

En daarnet afspraak met de zaal, menu en tijdstippen besproken!
Uitnodigingen kunnen nu worden besteld.
Nu nog thema zoeken voor de tafelindeling, enkel spijtig dit ik kaartjes van de zaal moet gebruiken (ze hangen die op aan een speciaal prikbord).

Zo dit wou ik even kwijt!!
Xje

Kim
2-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 492

francis
6-7-2012
 Meld misbruik18-5-2011 19:46:33

hey

leuk ik kan ook niet wacht dat ik me jurk mag gaan passen
maar moet nog wachte tot oktober.

maar vint het wel raa dat je de kaartjes van de zal moet gebruiken

mvg francis

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...