Terug naar overzicht
Daar moet je echt niet naar kijken als je hem als voorganger neemt. Hij stuurt jou tekstjes door en het enige dat jij moet doen is er daar drie uitkiezen. Al de rest van de viering stopt hij in elkaar als jullie op gesprek gaan.
Sylvie,Ik kan je niet echt helpen, maar:Schrijf je een verslagje na julie bezoek aan Norbert Bethune over hoe het geweest is? Wij hebben hem ook als voorganger gekozen voor ons huwelijk in oktober, en ik ben erg nieuwsgierig hoe het allemaal in zijn werk gaat! Alvast bedankt!Groetjes, Bene(14 okt 2006)Benedikte.trouwt@hotmail.com
Wij zijn onlangs ook geweest. Tis wel een vermoeiende avond, want zijn vragen zijn erg persoonlijk en ook best wel moeilijk om te antwoorden (vnl het zoeken van juiste woorden) Maar hij is best wel vriendelijk ;)Hij laat je tijd genoeg om te zoeken naar de juiste woorden en zal je ook niet iets in de mond leggen. De avond zelf al weet je hoe je viering eruit zal zien. Enig minpuntje vond ik, was de prijs (450 euro) maarja....
halloop de website staat toch dat het 350 euro is, waarvoor dient dan die 100 euro extra?groetjeskarin
Sylvie,Het is zeker geen verloren geld om Norbert Debethune te nemen.Het is niet alleen een tekstje lezen hoor, het is een gans gebeuren rond uw viering.Mijn mooiste viering met hem was op een vissersboot te Zeebrugge.Er staan fotos op mijn website oner de button SFEERFOTOS DEEL1GroetjesViviane Salembier.Gediplomeerd Ceremoniemeester-feestorganisator.www.ceremonie-dynastie.com dynastie@telenet.be