Terug naar overzicht
Somatoline weet ik niet. De mensen van de Bodystyling raadde mij aan om een gewone verstevigende creme te gebruiken, zoals van Dove of Nivea of zo en dan met een soort van rollende beweging over de buik gaan. Bij mij helpt dit wel en ik vind 50 euro persoonlijk wel veel...
OOe , ik heb via Insiders dit gratis en voor niks mogen testen gedurende 2 weken en het helpt echt wel!! Het product is wel redelijk duur maar het resultaat is er wel... mijn huid is strakker en ik ben 2 cm kwijt aan mijn huipen :-) en mijn buik... ik heb die nachtkuur gevolgd...
Ik gebruik zo creme van lanaform en die werkt ook heel goed.
hey, Ik heb Somatoline ook gratis mogen testen via the insiders. Bij mij had het geen resultaat. Misschien ook eens kijken naar de aflevering van Volt van vorige week. Daar hebben ze dit getest en het resultaat was niet schitterend!Als je het toch wil kopen, het is in Nederland een stuk goedkoper... veel succes!
Oh Miet bij mij heeft het wel zijn effect gehad... Raar dat het bij mensen verschilt...
Bedankt voor jullie reacties!Kzal er nog es over denken, mss toch tijd maken om te sporten :s