Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fonteinen vuurwerk

18-5-2011 21:56:21
Dag dames

Ik had gisteren al een berichtje gepost dat ik graag vuurwerk wilde

Ik heb een firma gevonden die 4 fonteinen vuurwerk wil aansteken tijdens de openingsdans - echt prachtig op de foto's

1minpuntje het is 400€ voor 12 seconden :-s

Ik zou dit heel graag willen maar vind die prijs er wel wat over op 12sec zoveel geld kwijt pfff

wat zouden jullie doen? Of iemand een goedkopere suggestie?

Sarah
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 863

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik18-5-2011 22:21:53

Heb ook al gezocht naar vuurwerk, maar alles wat ik gevonden had was zo duur hoor.

dus wij hebben het maar zo gelaten :)

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik19-5-2011 7:49:18

Ik zou het niet doen hoor. 400€ is wel heel veel geld voor maar 12 seconden.
Waarom geen sterrenstokjes die de gasten kunnen aansteken tijdens de openingsdans?
Daar kom je veel goedkoper mee weg en heeft ook wel een speciale sfeer.

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik19-5-2011 7:52:07

Of kan je misschien snippertjes glitterpapier naar beneden laten komen tijdens de dans?

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 11:20:56

Ik zou voor sterrenstokjes gaan. Als je iedereen dan een stokje geeft heb je veel langer dan 12 sec plezier eraan en kost het denkelijk een heel pak minder.

Thierry

Meld misbruik19-5-2011 15:18:03

Vuurwerkstokjes zijn idd veel goedkoper, maar steeds meer feestzalen weigeren dit vanwege gaten in het tafellinnen, of zelfs brandende stokjes die op een houten vloer terecht komen. Ook rookdetectors zijn een probleem.
Feitelijk jammer, want het is idd heel mooi (op mijn site ziet u hiervan leuke foto's).

En 400 euro voor 4 fonteinen is echt wel veel, gezien hetgene ik hiervoor vraag... .

Imagine Music
www.trouwfuif.com

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik19-5-2011 17:01:51

wij hebben ook iets miniems vuurwerk en dit zat bij in de prijs inbegrepen bij onze DJ.
Dus dat vonden wij mooi meegenomen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...