Nu Online
Momenteel zijn er 573 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje + foto's trouw voor de wet

19-5-2011 8:43:01
Hoi iedereen,

op 7 mei zijn wij getrouwd voor de wet (op 4 juni trouwen we voor de kerk). Ik moet zeggen, we hebben echt geen spijt van onze beslissing om het op te splitsen in 2 dagen. Nu hebben we alles heel bewust meegemaakt en was het in kleine kring, waardoor het heel intiem aanvoelde. Ik vrees dat het op 4 juni met een pak meer stress zal zijn...

Er zijn toch een paar mensen die ik jullie wil aanbevelen via deze weg:

- Mijn kleedje: November styling. Is volledig op maat gemaakt voor mij en ik kan echt alleen maar positieve dingen hierover zeggen. ik vond het fantastisch om samen met de ontwerpster hierover te kunnen brainstormen en om dan van een tekening naar een effectief kleedje te komen. En het allerleukste is dat ik dit gewoon nog kan dragen ;-)

- Kostuum 'man' :-): Vossen in Hasselt

-  Fotolocatie: Oud-Rekem (ik denk dat er hier op het forum nog zijn die dat daar gaan doen?)

- Fotograaf: ons allerliefste Leentje 'loves light' Schoofs. De hele familie was ingenomen door haar. Echt heel fijn om mee te werken. En ik kan alleen maar zeggen dat ik superblij ben met het resultaat. Normaal zouden we geen fotograaf genomen hebben voor de foto's van de wet ('t kost al allemaal zoveel), maar via dit forum (dus dank je wel allemaal!!) ben ik toch bij haar terecht gekomen en hebben we voor een fantastische prijs deze shoot kunnen doen. Dus bij deze een hele grote 'dank je wel' voor Leentje.

En uiteraard bij deze een sneak preview voor onze foto's

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.21304633539144...

Let wel, onze foto's starten pas vanaf waar ik met de hond op de foto sta. Maar het bruidje die ervoor op de foto's staat, had ze hier ook al eens getoond. Dus ik denk niet dat ze het erg vind ;-).  

En nu nog 15 dagen tot de trouw voor de kerk... 

Melodie
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1324

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik19-5-2011 8:47:49

Oooh Melodie ik zag net op Facebook dat Leentje jou getagd had! Wat een prachtige foto's!!!
Jullie zagen er echt gelukkig uit :-) mooi koppel!

En jouw kleedje, wow! Echt mooi! Heeft ze jouw tasje ook zelf versierd? Want ik zie dat die erbij paste! :-)
Klinkt en ziet eruit als een fantastische dag! En jouw mama, zo mooi! :-)

Groetjes, en zoals ik al zei: als ik je voor 4 juni nog met iets kan helpen, zeg je het maar eh :-)
Filipa

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 8:51:41

Het tasje is er speciaal bijgemaakt en bestaat uit dezelfde stof als mijn kleedje ;-). Alleen had mijn mama voor bloemetjes gezorgd, dus heb ik het tasje vaak op kant moeten laten. Maar dat zal zeker nog gebruikt worden! Merci voor de complimentjes alvast (en de hulp!!)

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik19-5-2011 9:13:48

Hello Melodie!! Ik was net van plan je een bericht te sturen, gisteren je foto's gezien op FB, ze zijn echt geweldig! En jullie zien er zo gelukkig uit! Mooi kleedje trouwens, heel speciaal!!
Proficiat! En nu uitkijken naar 4 juni, 't zal veel minder intiem zijn, maar leuk op een andere manier!
xx

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 9:18:34

Mooi hoor Melodie! Jullie zagen er piekfijn uit en stralen wel veel geluk uit !!

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 9:23:02

Oh ja, wie ik zeker niet mag vergeten is de visagiste Els Broux van Ateljee E uit Lummen. Echt zalig om zo geschminkt te worden. Ook aan haar een welgemeende dank je wel!

joke
13-8-2011
 Meld misbruik19-5-2011 9:29:05

hoi melodie

wat jammer wij hebben ook leentje geboekt, en nu kan ik je foto's niet zien want ik heb geen facebook? Zou je me misschien eentje willen mailen op ph.joke@hotmail.com
Zo heb ik ook een idee, fijn te horen dat alles zo goed is geweest, wij hebben het ook op 2 dagen, 13 augustus trouwen wij voor de kerk de wet is al 2 maanden achter de rug.Van harte gefeliciteerd

grtjs joke

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 9:32:58

Wauw, wat een prachtig kleedje!

Je straalde... laten we hopen dat jullie op 4 juni ook zo een schitterende dag hebben!

Leentje

Meld misbruik19-5-2011 9:41:58

Hey Joke, normaal kunnen ook mensen zonder FB de foto's zien, want ze staan op een publieke pagina... Probeer je eens? Ze komen binnekort ook wel op de site hoor, maar toch zou je ze moeten kunnen zien..

Melodie... Bedankt!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik19-5-2011 9:42:49

Hoi Melodie! Jullie zagen er echt supermooi uit en het geluk spatte van het scherm!!!!
Een hele dikke proficiat aan de Newlyweds!!!! xxxx

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik19-5-2011 9:48:24

Melodie, ik heb nog een vraagje over Els Broux. Ze doet bij mij ook haar en make up en de proef was geweldig, maar ze zei dat ze de dag zelf nog een primer zou aanbrengen zodat het lang zou houden. Houdt de make up ook effectief lang of heb je s'avonds of in de namiddag moeten retoucheren? :-)

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik19-5-2011 9:53:55

WOOW Je zag er echt prachtig uit :-) Wij trouwen ook op 2 dagen (wel vlak na elkaar) en hopen zo ook meer te kunnen genieten van alles :)

Groetjes

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik19-5-2011 11:19:01

Waauw Melodie,

Jullie stralen nogal zeg!
Wat zal dat niet zijn op 04 juni 2011
Héél mooie foto's echt waar en de liefde straalt eraf!

Een hele dikke proficiat en veel groetjes

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik19-5-2011 11:31:38

Hey,

Heel leuke foto's zeer spontaan!!!

Veel geluk samen en nu aftellen naar jullie grote dag...op 4 juni.
Je kleedje was heel mooi!
Groetjes Ellen

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 11:50:27

Supermooie foto's en zo'n mooi kleedje! Jullie stralen echt! Nu kan je mee met mij aftellen naar 4 juni... Ik krijg alvast stress voor het weer. Momenteel tot 1 juni te bekijken en daar zie ik al een druppel regen op het tekeningetje! aargh!!!

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik19-5-2011 12:12:44

:-s ja met weersvoorspellingen ga ik me voorlopig niet bezig houden. Tien dagen ervoor gaven ze voor de trouw voor de wet 19 graden en veel regen. uiteindelijk was het de warmste dag van het jaar met 30 graden in Limburg en geen druppel regen! Dus no stress... weerbericht best pas een paar daagjes ervoor checken ;-).

Maar we blijven hopen natuurlijk hé!!! eergisteren vroeg ik aan mijn vriend/man (goh vergeet het altijd :-) en wat wens je 'genk kampioen' of 'mooi weer op de trouwdag'. Hmmm hij koos voor het eerste en die wens is uitgekomen... ai ai ai!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik19-5-2011 15:51:45

spijtig ik ben ook geen lid van Fb dus kan ik ook de foto's niet bekijken..

Maar wens je veel geluk

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-5-2011 20:12:57

Héél mooi! De kleur van het kleedje past héél goed bij de kleur van je ogen (hihi, was het eerste wat me opviel! Zie ik anders nooit!). Proficiat!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info