Terug naar overzicht
Hey,qua moderne zalen kan ik je niet echt verderhelpen, wel qua originaliteit. Ga eens kijken naar het Monasterium Poortackere. De kapel is daar omgevormd tot een prachtige trouwzaal. Echt de moeite waard en de service daar is fantastisch.Groetjes,Lieve D.
Hallo Lieve,Bedankt voor je berichtje. Weet je soms of het eten daar ook in orde is? Wij zijn nogal 'gourmets' :-)Bedankt!Annelies
Van wat ik gehoord heb, is het eten daar heel lekker. Wij waren eerst ook van plan ons feest daar te houden, maar onze 'nakomers' (die enkel naar dessertenbuffet en dansfeest komen) zouden niet kunnen zitten (het zijn er dan ook een hoop) en dat zagen we uiteindelijk toch niet zitten. En, tegen dat we daar achter waren, was onze datum al benomen...Als je wil weten hoe het eten in Poortackere is, dan kan je er eens gaan eten, er is immers ook een gewoon restaurant aan. Voor je huwelijksfeest kan je kiezen: ofwel werk je met de kok van Poortackere zelf, ofwel zorg je voor een eigen traiteur. Dus qua eten hoef je je daar echt geen zorgen te maken.Ik vind de zaal zelf heel mooi en echt speciaal. Maar je moet er voor zijn natuurlijk... Er is ook een tuin waar je je receptie kan houden.De manager van die zaal is zeer vriendelijk en echt begaan om van je feest iets persoonlijk te maken.Het enige nadeel vond ik dat de muziek vanaf 3h00 stiller moet. Groetjes,Caroline