Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

moderne feestzaal gent

1-5-2006 12:13:43
Hallo iedereen,
Wij zijn op zoek naar een moderne feestzaal in de (ruime) regio Gent. Idealiter zoeken we iets met een lounge-sfeer. Heeft iemand een ideetje?

Bedankt!
Annelies

annelies
9-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 610

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik2-5-2006 12:55:13

Hey,

qua moderne zalen kan ik je niet echt verderhelpen, wel qua originaliteit. Ga eens kijken naar het Monasterium Poortackere. De kapel is daar omgevormd tot een prachtige trouwzaal. Echt de moeite waard en de service daar is fantastisch.

Groetjes,
Lieve D.

annelies
9-6-2007
 Meld misbruik2-5-2006 14:28:16

Hallo Lieve,

Bedankt voor je berichtje. Weet je soms of het eten daar ook in orde is? Wij zijn nogal 'gourmets' :-)

Bedankt!
Annelies

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik2-5-2006 21:10:20

Van wat ik gehoord heb, is het eten daar heel lekker. Wij waren eerst ook van plan ons feest daar te houden, maar onze 'nakomers' (die enkel naar dessertenbuffet en dansfeest komen) zouden niet kunnen zitten (het zijn er dan ook een hoop) en dat zagen we uiteindelijk toch niet zitten. En, tegen dat we daar achter waren, was onze datum al benomen...

Als je wil weten hoe het eten in Poortackere is, dan kan je er eens gaan eten, er is immers ook een gewoon restaurant aan. Voor je huwelijksfeest kan je kiezen: ofwel werk je met de kok van Poortackere zelf, ofwel zorg je voor een eigen traiteur. Dus qua eten hoef je je daar echt geen zorgen te maken.

Ik vind de zaal zelf heel mooi en echt speciaal. Maar je moet er voor zijn natuurlijk... Er is ook een tuin waar je je receptie kan houden.

De manager van die zaal is zeer vriendelijk en echt begaan om van je feest iets persoonlijk te maken.

Het enige nadeel vond ik dat de muziek vanaf 3h00 stiller moet.

Groetjes,

Caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...