Terug naar overzicht
Hoi DebraWij zijn afgelopen vrijdag het menu gaan vastleggen.Wij hadden wel al een idee wat we wilden en hadden al verschillende menu's van onze lokatie op schrift mee gekregen om ons een beetje voor te bereiden, en eigenlijk ging dat allemaal heel snel, wel heb ik nog gevraagd hoe de tafels ingedekt worden, ivm de aankleding en de kleur van de bloemen en hoe we het regelen met de plaatskaartjes (Brengen we al een week op voorhand) zodat we daar die dag niet meer mee zitten.Tja ik denk dat het gewoon wel loopt als je in de zaal bent hebben ze meestal ook nog een aantal suggesties.succes en veel plezierGroetjes Nathalie 280706
Hoi,Wij hadden vanalles op voorhand opgeschreven wat we wilden vragen. Is het gemakkelijkste en dan vergeet je niets.Groetjes,Eva
Wij zijn vorige week naar de feestzaal geweest.Wij hebben volgende dingen gevraagd:* of het mogelijk was om voor de kindjes die meekomen een kindvriendelijk menu'ke samen te stellen,vb vol au vent. Dit kon bij ons.*of het mogelijk was om mijn vriend zijn grootouders die thuis blijven (omwille van ouderdom (de bompa is 93, slecht te been en de bomma beginnend dement))toch ook een menu te voorzien. Dit kon bij ons en ze brengen het zelfs naar hun thuis!!*Welke kleur de versiering van de zaal (bloemen, kaarsen, tafellakens) ging hebben, zodat wij de menukaartjes daarop kunnen afstemmen. Sommige zalen drukken ook zelf menukaartjes, dus dat kan je ook navragen als je dat niet weet.Wij hadden al een brochure meegekregen met voorbeeld menu's en uiteindelijk stelde de eigenaar nog enkele suggesties voor bij ons warm buffet. Ik denk dat je ook wel even kunt vragen of hij nog suggesties heeft...Uiteindeloijk loopt dat echt wel los hoor. Wij hadden niet echt iets voorbereid maar dat kwam gaandeweg in dat gesprek ter sprake...Succes allesindsEvy