Terug naar overzicht
da's nog een week... kan nog zoveel veranderen meis! ;-) ik duim mee!
hey meid , zou spijtig zijn da het op jullie speciale dag zo een slecht weer zou zijn ,maar ik zeg altijd op het nieuws of internet geven dikwijls ander weer dan da je op de dag zelf voorgeschoteld krijgt dus laat ons hopen dat ze serieus mis zijn en dat het toch nog schitterend weer word voor jullie is altijd leuker dat het mooi weer is e zal mee duimen ik wens je die dag in iedergeval veel plezier toe en geniet ermaar van grtz nanske
Ja i know, blijkbaar gaven ze ook voor dit weekend slecht weer uit en is het nog aan de begin van de week veranderd; Maar al de rest is al klaar. Is het enige dat ik nog kan doen en dat is dagelijks het weerbericht bekijken :-)
Hey, Das inderdaad balen.... Maar ik duim enorm mé dat er geen regen is!!! Veel groetjes Ellen
Ik duim voor jou dat het goed komt! xxx
Alles kan nog heel fel opschuiven!!!Ik zal er zeker voor bidden!! want dan is mijn vrijgezellen ;) dus ik heb het ook nodig!
Op de site waar ik altijd kijk houden ze dan geen onweer en maar 30% kans op regen. Dus valt misschien mee hé! En er kan nog zoveel veranderen :)
Luister maar eens naar je toekomstig schoon nichtje ; Het zal zowiezo een spetterende, perfecte dag worden! Als het dan echt gaat regenen, dan zal jij wel zo hard stralen dat het nie opvalt Kwestie van u een hartje onder de riem te steken e! en...tzal inderdaad misschien nog veranderen e Groetjes! (was op zoek naar commentaar van trouwzalen, daarmee dak je berichtje zag )
Het is nog even - het kan dus nog alle kanten op gaan ! Allez, dat hoop ik toch, ik volg je enkele dagen later ...
Hoi Julie, Je mag nu echt nog niet het weer volgen voor binnen een 10 dagen hoor en ik weet verdomd goed hoe moeilijk dat is!!! Ik zit de dag na jouw huwelijk met een plechtige communicant en ik MOET gewoon mooi weer hebben anders valt het feest een beetje in het water want we zitten namelijk buiten:-) Ik wou het gisteren ook opzoeken maar ik ga toch nog even geduld hebben denk ik. Er kan nog zoveel veranderen! Op de tandjes bijten dus en vanaf volgende woensdag mag je het weerbericht beginnen volgen Ik ga het ook nog zolang proberen uit te houden. En weet je wat: die zon ZAL EN MOET schijnen!!!!! veel groetjes en ................................... NO STRESS!!!!!!!
Hoi Julie,
Nog niet panikeren, het kan zeker nog veranderen!!!!Als ik via verschillende andere sites kijk, kom ik niet zo slecht uit hoor!Ik wens je heel veel zon en zal zeker duimen voor goed weer! xxxx
Ik heb het ook gezien. Iedereen dus duimen voor de zonnige dag op den 28ste e. Mensen zullen u dankbaar zijn:p
Zelfs tot de dag voor onze trouw voorspelden ze regen. Wij hebben de dag zelf echter geen druppel regen gezien. Je moet dus zeker niet steeds afgaan op de weersvoorspellingen. Ook die kunnen er naast zitten.
Ik ben ook het weerbericht een beetje in de gaten aan het houden en aan deze kanten zou het afwisselend zon/bewolking zijn (ideaal voor foto's dus), 21°C en 15% kans op regen! Als je weet dat ze vorig weekend nog 16°C voorspelden met 40% kans op regen en geen zon dan ben ik heel erg blij.. En tjah, we zitten in België, ze voorspellen nu al 2 weken regen en we hebben nog steeds niks gezien, hoe slechter ze voorspellen, hoe beter het weer, kijk maar naar het weer van gisteren =)
Hey Hey, Wij hielden maar een site in het oog en dat was de site van accuweather.com. Deze is praktisch altijd juist (een paar dagen op voorhand kan je zelfs per uur de voorspelling zien en op 28 augustus 2010 zaten ze toch wel juist :-) ) en ze geven op 28 mei geen onweer, maar zon en redelijk goede temperaturen :-) http://www.accuweather.com/en-us/be/brussels/brussels/forecast2.aspx (onderstaande link geeft het weer in brussel, maar je kan dat zelf ook aanpassen naar een andere locatie. ) Nog veel succes en we duimen mee voor goed weer!! groetjes sofie
Ik duim super hard mee voor een mooi zonnetje!
Wij duimen ook kei hard voor mooi weer!